![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eli ymmärsinks mä kysymyksen oikein, että haluat mielipiteen minkä välityksen laittaisit:
A: 4,77 B: 4,1 C: 3,8 Lukot ja vetarithan sulla jo oli/on ainaki tilattuna ekan viestin pohjalta, joten ei kai sit muuta ku tilaat noi 4,77 perät vielä lisäks, niin sitten on meno maastossa maltillisempaa. Sitä mä en nyt varsinaisesti tajua, että miten käytännössä vetarit katkeaa helpommin, jos on tiuhat välitykset ja edetään hissukseen? Eiks ne katkee harvoilla ja nopealla ajolla ihan samalla lailla.....noin niinku äkkiä miettien ja sivusta seurattuja tilanteita muistellen ja ilman mitään teoriaa sotkematta ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PAKOPUTKEN MUUTOKSET??? | -HJU- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.11.2009 20:27 |
Rooverin oikea öljynsuodatin? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.05.2007 20:32 |
Rooverin öljynpaineet hukassa | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.01.2007 11:26 |
M: Rooverin v-otta 76- | kokkolanpoika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2006 10:26 |
Ranke Rooverin Järjetönsytytys... ??? | Taapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2005 07:03 |