![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uutta tilalle ku vanaha kuoleejuu olisiko DANA35... ainaski näyttäisi siltä. Meikäläisen mielestä uusi on aina uusi tuon pakosarjan kanssa, jos vanha on kestänyt 20 vuotta ja kun sen uudelleen hitsaa, muuttuu teräksen rakenne, ettei se kestä ainakaan seuraavaa 20 vuotta. Minä en ainakaan laittaisi ns. uudelleen hitsattua paikoilleen, onhan se edullisempaa varmaan jos ei laske omaa työtä, hitsausaineet, sähköä ja y.m.s mukaan ja varautuu siihen että pakosarja alkaa vuotamaan milloin tahansa. Lopetin käytettyjen varaosakäytön jo yli 15 vuotta sitten.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Chrysyn perä tuo on, tunnistaa helposti noista "tapeista" tossa pinionin päältä!!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Chrysleri juu sanoisin minäkin, toi banjon alareuna kans paljastaa aika hyvin.
edit: .. niin ja jotkut korotuspalikat tuolla etujousien päällä on. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
näin minäkin sen totesin olevan... vaan eikö ole kauniisti kaarella nuo takajouset, kuinka siinä käy jos laittaa ne 1" - 1 1/2" korottavat jouset, jääkö vielä perä matalammaksi kun ne korotuspalikat on aika korkeat ja saavat luvan lähteä sieltä alta...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyväkuntoiset orkkisjouset on hitusen toiseen suuntaan kaarellaan (siis silleen oikeinpäin
![]() ![]() Veikkaisin että sulla ei jää perä matalemmalle, varmaan samoille huitamille kuin nyt, tai nousee hieman. Tässä mikä mulla on nyt, oli perä vain vähän lintassa, vaihdoin tilalle OME:n 3" jouset (ne "HD"- versiot jos niitä sellaisiksi voi kutsua) ja lisäksi mulla on 1.5" korottavat riipukkeet ja 1" korottavat jousilautaset. Tehdaskorkeuteen verrattuna on korotusta takana nyt vajaa 4". Hitto vaan kun en muista mitä se orkkiskorkeus pyörännavasta kaareen oli.. jotain vajaa 17" muistaakseni takana, edessä vähän yli 17"? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
olikos nyt sitte euroopassa niitä lukkokauppiaita jos jamantti meinaa ettei siihen niin helpolla lukkoja saisi, se no slip versio lock-rightista houkuttelis ku se vois olla silti katuystävällisempi, mulle riittää yks auto joka tarjoo puota sivulle risteyksissä jos sattuu ettei alla ole kuiva kestopäällyste, tosin ehkä tarttis keventää kenkää mutta kun kasissa on kaunis ääni
![]() pakosarja-asia hautuu nyt, katotaan jousiasia ensin kuntoon, tänään taas pelottelin kyytiläisiä kun auto lähtee komiaan luisuun kuormalla töyssyyn ajaessa ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
palataas vähä vanhaan asiaan... pakosarja....
se puhdittomuus 2tonnin alapuolella ja kohdalla käy aina kriittisemmäksi nyt talvinopeusrajoituksien aikaan kun nopeuden laskiessa kierrokset putoo ja hommasta tulee melkosta vedätystä, täytyy ajella vaan kolmosella vaikka on 235/75 tassut että tulee silleen nätisti eikä mene ihan tolkuttomasti soppaa, silloin kun pakosarja ei vuoda niin kone jopa tuntuu vähä menevän paremmin mutta enemmän häirittee se saamarin supsutus mikä kuuluu kabiiniin sitte... onko kukaan ostanut ja tullut autuaaksi noilla aftermarket pakosarjoilla, kestääkö ne murtumatta, mullahan toi oma menee vuorotellen jostain saumasta, kollektorin ku sain hitsattua joka putken ympäriltä niin nyt se supsutus kuuluu siitä ylempää imusarjan alta, varmaan 2 ja 3 sylinterin putkien liittymäkohdista... jotkut sopii vissiin suoraan, mä voisin haluta semmosen missä tulis vähän parempi osa sen orggis linttaan supatun "downpipen" tilalle mutta mitäs vaihtoehtoja olis, kaikki ne on kuiteskin lähes saman hintasia kun uus "orggis" sopivia ehdotuksia uudeksi, ja missä myydään? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
hoplaa, nostetaas taas tätä kysymsytä pakosarjoista...
eli vaihtoehtoja vuotamisen tilalle edelleen kaipaisin... |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laita vaan kaikki murtuneet 4.0 HO Cherokeen pakosarjat tulemaan, maksan kyllä rahdit ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
http://www.coloradok5.com/axleguide.shtml Tuolla ainakin jotain kuvia danan peristä...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ korotus iskareiden mitat ja muuta alusta asiaa. | mältsä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.01.2009 10:43 |
M: G:n Takajouset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.03.2007 10:48 | |
cherokeen takajouset | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2007 17:05 |
o: hj takajouset | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 19.01.2006 15:08 |
O:Cherokeen takajouset | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 04.04.2005 19:20 |