![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miulla on kestänyt korjattu pakosarja hyvin, ja siksi voin suositella korjaamista. Hitsaamallahan se on alunperinkin kasattu niin miksei kestäisi? Irrottamaan sen toki joutuu ja kannattaa hitsauttaa sellaisella joka homman oikeasti osaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kun se kerran on alunperin hitsattu, miksi se sitten menee halki?? Miksi se kestäisi uudestaan hitsattuna paremmin??
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miksi uusi kestäisi paremmin? Ai metallin väsymisen takia vai? Sietää hitsauttaa kymmenen kertaa ennen kuin kustannuksen on uuden pakosarjan luokkaa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mä en ainakaan heti harkitse sen uuden pakosarjan ostamista, niin pienestä viasta kuiteskin on kyse, sauman vieressä väsymismurtuma, ajattelin vain että jos joku oliskin sen paikalleenpäin onnsitunut vaikka jollain certaniumilla vetään, muutenhan se on ihan irroitus ja tiggihommia tommonen...
mä kuiteski epäilisin että toi perä on se mopari ei dana 35, ainakin äkkiä katsoen, tarvis aada jotenki varmsitettua se asia, jenkeistä kattelin että tulee parisataa halvemmaksi powertrax kun täältä suomesta, euroopasta en vielä löytänyt mitään, jousia taas ei välttämättä kannata sieltä asti rahdata yksistään... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aika helppo tunnistuskeino D35:n ja Chryco 8.25:n erottamiseen on katsoa suoraan takaapäin - 8.25:ssä alareunassa "huuli" (alareuna on suora), joka Danasta uupuu (ts. alareuna on soikea). Toinen on akseliputkien halkaisija, 8.25":ssä 3" putket, D35:ssä muistaakseni pikkasen vajaa 2.75" 8.25:een on vähän vaikeampi löytää noita lukkoja missään muodossa, mutta kyllä niitä on. Jenkeistä tosiaan saa ainakin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tunnistekuvia löytyy tuolta: http://www.jamant.fi/vinkkeja-peraon...uvia-i-16.html . Paitsi tietenkin se Chryslerin perän kuva puuttuu....
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mulla casen alareuna on valultaan suora, koppan reuna kylläkään ei ole mutta... palalukko on tosiaan asennuskeltaa helpoin mutta tekeekö sitä puut kun powertrax, tuntuu olevan aika hintava kun 420 taalaa + rahti ja muut jenkeistä...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eikös uudempiin jossain vaiheessa tullut 1-2 ja 5-6 pyttyjen kohdalle pakosarjaan jotkut joustokappaleet? Hämärä muistikuva on että olisin sellaisia jossain kuvissa nähnyt?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ korotus iskareiden mitat ja muuta alusta asiaa. | mältsä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.01.2009 10:43 |
M: G:n Takajouset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.03.2007 10:48 | |
cherokeen takajouset | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2007 17:05 |
o: hj takajouset | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 19.01.2006 15:08 |
O:Cherokeen takajouset | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 04.04.2005 19:20 |