![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
HOK Ry |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mekaaninen vinssi päätetty säilyttää.
Löytyi pikkuvika, vasemmasta etupakasta pultti poikki, katoin sitä kyllä jo ekana päivänä... Mutta ei valokuvaajan visuaalista silmää kaiketi lasketa. ![]() Tuli hommattua tosiaan lisää remonttiaikaa, elämäni eka sakko ja pyysivät kortinkin pois. Mato Valtosen esiintyminen meni sitten suurimmilta osin ohi turhan kiireen takia. Nyt voittekin ehdotella hulluja ideoita projektin suhteen, rahaa ei juuri ole, kun pitää vielä joskus se sakkokin maksaa. P.S. Lahjoitustavaraa otetaan vastaan, nouto onnistuu kunhan saan kyydin. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Creepyt alle!
Kaunista, oi niin kaunista.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Ekat ajot takana
Vähän turhankin helppoa ajaminen näillä renkailla, verrattuna noihin 235/75R15 slikseihin.
![]() Kaveri pisti muuten noihin metalliset venttiilit, jätin siis suojat tekemättä. Pistetään sit jos eivät ilman kestä! Ens viikonloppuna sit kunnolla testaamaan, etupuskuri pitäs väkästellä valmiiksi että saa vinssin keulille, jos vaikka sattuu uppoamaan... ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tapahtunut...
Apparin puolelle murrosmurskaa ja meni siinä vetarikin. Vesipumppu tuli jo tilattua ja tehostinta pitää tutkailla myös. Onko Longfieldin setti hintansa väärti? Helmat paukkuivat ja palkkia tulossa. Tietääpä taas mihin rahansa sijoittaa! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ajeleksää vinssinkartaanin nivel paikoillaan?
Eiks se pääse putoon pois, voi harmittaa jos hukkuu ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites muuten, meinasitko laittaa omaasi ne Tamgearsin murrokset? Tässä vähän kahden vaiheilla mitä tonne tuuppaisi. Viimeksi muokannut mjoona : 12.10.2010 20:17 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ekat ajot takana
Ekat kunnon ajot takanapäin, saldo: Kuskinpuoleisesta eturenkaasta venttiili poikki.
![]() Koomisin osa reissua on ko. tapaturman tapahtuminen perus mettätiellä, sattui karahka sopivasti. Ootteko laittaneet metallisia venttiileitä? Kaverini joka fiksasi renkaan ennätysajassa, ehdotti sellaisien laittamista. Mitäs muita konsteja vastaavan välttämiseksi, poislukien paremmin ajaminen, se tulee kun tottuu tuohon hurjaan tehoon ja massaan! ![]() Muuten tuntuu että persaus liimaantui penkkiin ja ehdinkin jo todeta HJ:n olevan paras omistamani auto. Pelkään pahoin et tämä harrastus tulee vielä kalliiksi. ![]() Tulevaa kesää silmälläpitäen rengaspohdinta jatkuu edelleen. Käytännön kokemuksia nelivedon käytöstä? Tuntuu että takatuuppauksella pitää ajaa enemmän kuin varovasti, nastoista riippumatta, nimimerkillä eka takavetoinen autoni. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Niitähän on sellasia matalia venttiilejä joihin tarvitaan erikoisnippeleitä että voi täyttää mut se just niissä se ongelma onkin että ne on hankalat ja sen takia veemäisen hitaat käytää.
Itse olen aina turauttanut tämmöset suojat ja ei hajoo venttiilit. Ainoo hankala et melkeen täytyy tehdä venttiili irrallaan tai sit täytyy varovasti hitsuutella ettei se sula. Maalit menee tietty karrelle mut jos on muutenkin kalikalimaalilla maalatut vanteet niin ne voi sit paikkamaalata. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sen verran tuli tuossa ennen aattoa cruisailtua, että käytiin katsomassa pääsisikö yhdestä mettätienpätkästä läpi. Ei päässyt, mutta tulipa tarvetta ainakin kokeilla hidas neliveto ja toimi ok. Olihan se kiva halkoa tuoretta 30 cm hankea, todettiin siinä et pikkuhiljaa alkaa auto pääsemään maastoon jossa sen ominaisuuksia tarvitaan edes osittain. ![]() Pitää seuraavaksi perehtyä noihin lukkoihin ja vinssiin, jotta on homma hanskassa ja vermeet kunnossa kun tarvetta tulee. Kannattaako tuohon laittaa naru vaiko vain tarkistaa/huoltaa vaijeri? |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Myin sitten Octavian pois ja nyt ei ole hetkeen muuta autoa käytössä, pitänee ajella hieman varoen siis.
![]() Lunta tuntuu piisaavan ja tunkeutuu melkohyvin möyriessä jokakoloon. Hyvin tuntuu etenevän hitaalla puolella ja riittävän suurella pykälällä. Kai tässä rauhalliseen tahtiin edetään kohti sitä pistettä kun joko jäädään jumiin tai auto hajoaa. ![]() Tällä hetkellä lähinnä ajelua ja omaan rauhalliseen tahtiin pohdintaa auton tulevaisuuden osalta. Kuvia tuntuu kertyvän vähänpuoleisesti, pitänee ottaa joku oikea kamera mukaan joku päivä kun valo ei oikein piisaa noille kännykkäkameroille. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ton venttiili suojan lisäks viel kaikkein lyhin tub.venttiili niin toimii hienosti...(lyhin normi venttiili n 1,5-2cm)
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!" POWER TEAM team PÖRÖ POWER |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Talvella tuli ajeltua jonkinverran kun tuota luntakin oli mukavasti.
Kävinpä sitten vappuajulla, piti vaan kevyesti ajella, mutta jumiinhan siinä jäätiin. Tuli lukot ja vinssi tarpeeseen, sinänsä hyvä että tuli ne lukot heräteltyä tällä viikolla.Pitäis varmaan tuota talvirengastusta pikkuhiljaa vaihtaa kunnon kumeihin. Ajelun saldona sain myös etu- ja takapuskureihin iskua. Joku taisikin sanoa auton ostettuani että varaudu takavalojen rikkoutumiseen... ![]() Siitä heräsikin ajatus, että vois varmaan tehdä palkkihelmat ennen kuin rynttään kyljet. Samasta materiaalista puskurit? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
40 vuotta keskioluen vaputumisesta | toyota4x4 | Chit-Chat | 1 | 05.03.2009 22:40 |
hyvää uutta vuotta | boozer | Chit-Chat | 7 | 01.01.2009 13:30 |
Karpiolan sorvi 50 vuotta | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.02.2007 15:47 |
Ihan SIKANA musiikkia | Lars | Music | 0 | 13.03.2002 23:13 |