Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 16.10.2009, 16:40
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Taka-akselissa oli teippi, jossa luki GLB 4,900. Eli olisko toi nyt sit 2 gen pajerosta ja jostain diisselistä? Kuitenkaan kytkettävää lukkoa toi ei valitettavasti taida sisältää


Etuakselista en teippiä nähny kunnolla, mutta siinä ehkä olis kirjaimet NDZ ja sit tuo 4,900, jonka luulisin kuvaavan välitystä. Mutta mikähän toi tappi on pinjonin oikealla puolella, jos takaapäin etuakselia katsoo. Näkyy olevan nippareilla vedetty ulko asentoon. Olisko joku vetarin vapautus/katkaisu jutska?? Vai mitä?


Kaaretki alkaa pikkuhiljaa asettuun paikoilleen. Onhan tossa vielä puuhasteltavaa paljon, ennenku sen tallista ulos ajan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit valkkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 21.05.2009 21:55
Lukon tunnistaminen Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2009 17:38
pajeron taka-akselin välitys Tekniikka & Jutustelu 1 29.05.2007 20:06
70:sen akselin leveys??? Kupla Tekniikka & Jutustelu 21 05.07.2005 04:09
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).