![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
2 koppainen käyttää napalukkojen sijasta sitä alipaine vapautusta etuakselilla. Ehkä tappi on juurikin sitä varten . . . Tosin tuossa kaiketi kytketty pois käytöstä.
Takaa, vaikea sanoa mitä siellä on. Kai ainakin vanhemmissa LSD oli, jossei oikeaa 100% löytynyt. Se oikea lukko toimii paineilmalla, joten se tarvitsee kompressorin jne. toimiakseen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit | valkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.05.2009 21:55 |
Lukon tunnistaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2009 17:38 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
70:sen akselin leveys??? | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 05.07.2005 04:09 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |