![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taitaa Jaren akselit olla jostain gen 2 pajerosta, niissä ei kai enään ole missään napalukkoja.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taakse taidan sivaltaa kemppi lukon, jahka nyt noi turvakaaret saa enste valmiiks asti. Siis tästä "työjuhdasta" ![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ai tässäkin on tollaset Pauli mallin pling pling lowrider siirtonahat
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#5
|
|||
|
|||
![]()
2 koppainen käyttää napalukkojen sijasta sitä alipaine vapautusta etuakselilla. Ehkä tappi on juurikin sitä varten . . . Tosin tuossa kaiketi kytketty pois käytöstä.
Takaa, vaikea sanoa mitä siellä on. Kai ainakin vanhemmissa LSD oli, jossei oikeaa 100% löytynyt. Se oikea lukko toimii paineilmalla, joten se tarvitsee kompressorin jne. toimiakseen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joo ja Pauli tyylin bling bling fillarit on lainassa Pauli+Miikka sediltä ja sillä ehdolla, että mä varastoin niitä niin kauan, kunnes ne joskus niitä ite ehkä tarvii ![]() ![]() ![]() Osaisko joku vihjata, että mistä löytyis räjäytyskuvia etuakselista (miks ei tietty taka-akselistakin....ainaki siitä lukollisesta)?? Elikkä jos ARB on ainoa mahdollinen kytkettävä lukko etupäähän, niin alkoi mietityttämään, että pystyisköhän sitä jotenki kyhäämään ite tuonne kytkettävän lukon...ehkä hyödyntäen tuota vedon vapautinta tai jotenki ehkä muuten. Onkos kukaan tutkinu? Tai onks jollai ylimääräisenä tuommosta samanlaista etuakselia, että pääsis purkaan ja hiplaileen osia ja suunnitteleen????????? Viimeksi muokannut Jare : 16.10.2009 21:25 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Korjauskäsikirjoja löytyy ainakin näistä:
http://forums.bauchan.org/portal/downloads.php http://bojo.hopto.org/Auto/Japan/Mit...ntero/Manuals/ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Viittais toi välityksen tiheys Super Sport:in periin. 4.900.
Kun ei ole normi palleroissa tullu vastaan tota tiheyttä. Korjatkaa jos olen väärässä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit | valkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.05.2009 21:55 |
Lukon tunnistaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2009 17:38 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
70:sen akselin leveys??? | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 05.07.2005 04:09 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |