Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2009, 11:11
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Taitaa Jaren akselit olla jostain gen 2 pajerosta, niissä ei kai enään ole missään napalukkoja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.10.2009, 11:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luppakorva Näytä viesti
Taitaa Jaren akselit olla jostain gen 2 pajerosta, niissä ei kai enään ole missään napalukkoja.
juuri tätä minäkin epäilen. Olis vaan kiva tietää tarkemmin, että mitkä ne on siltä varalta jos jotakin sattuu "kevyellä" ajolla niistä hajoamaan......

Taakse taidan sivaltaa kemppi lukon, jahka nyt noi turvakaaret saa enste valmiiks asti.

Siis tästä "työjuhdasta" on kyse ja tietojeni mukaan siihen olis akselit vaihdettu. Ainaki levyt on takana ja edessä siis umpilaput vetareiden päissä, eikä mitään napalukkoja, kuten kirjoitin

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.10.2009, 16:44
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luppakorva Näytä viesti
Taitaa Jaren akselit olla jostain gen 2 pajerosta, niissä ei kai enään ole missään napalukkoja.
Nii joo....
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.10.2009, 20:04
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Ai tässäkin on tollaset Pauli mallin pling pling lowrider siirtonahat
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.10.2009, 20:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

2 koppainen käyttää napalukkojen sijasta sitä alipaine vapautusta etuakselilla. Ehkä tappi on juurikin sitä varten . . . Tosin tuossa kaiketi kytketty pois käytöstä.

Takaa, vaikea sanoa mitä siellä on. Kai ainakin vanhemmissa LSD oli, jossei oikeaa 100% löytynyt. Se oikea lukko toimii paineilmalla, joten se tarvitsee kompressorin jne. toimiakseen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.10.2009, 21:20
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
2 koppainen käyttää napalukkojen sijasta sitä alipaine vapautusta etuakselilla. Ehkä tappi on juurikin sitä varten . . . Tosin tuossa kaiketi kytketty pois käytöstä.

Takaa, vaikea sanoa mitä siellä on. Kai ainakin vanhemmissa LSD oli, jossei oikeaa 100% löytynyt. Se oikea lukko toimii paineilmalla, joten se tarvitsee kompressorin jne. toimiakseen.
Olisko jollain kuvaa sellaisesta lukollisen takamurikasta, että mistä sinne menee se paine sisälle......toiveikkaana, että jospa tuolla oliski lukko, mutta akselin vaihtaja ei ole vaan sitä tajunnu vai pitääkö vaan alkaa satuloita irroittamaan ja vetarit pois ja perämurikka pöydälle? Jos LSD, niin "kemppikymppi" tilalle




Joo ja Pauli tyylin bling bling fillarit on lainassa Pauli+Miikka sediltä ja sillä ehdolla, että mä varastoin niitä niin kauan, kunnes ne joskus niitä ite ehkä tarvii



Osaisko joku vihjata, että mistä löytyis räjäytyskuvia etuakselista (miks ei tietty taka-akselistakin....ainaki siitä lukollisesta)?? Elikkä jos ARB on ainoa mahdollinen kytkettävä lukko etupäähän, niin alkoi mietityttämään, että pystyisköhän sitä jotenki kyhäämään ite tuonne kytkettävän lukon...ehkä hyödyntäen tuota vedon vapautinta tai jotenki ehkä muuten. Onkos kukaan tutkinu? Tai onks jollai ylimääräisenä tuommosta samanlaista etuakselia, että pääsis purkaan ja hiplaileen osia ja suunnitteleen?????????

Viimeksi muokannut Jare : 16.10.2009 21:25
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.10.2009, 22:37
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Korjauskäsikirjoja löytyy ainakin näistä:

http://forums.bauchan.org/portal/downloads.php

http://bojo.hopto.org/Auto/Japan/Mit...ntero/Manuals/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.10.2009, 12:36
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

Viittais toi välityksen tiheys Super Sport:in periin. 4.900.
Kun ei ole normi palleroissa tullu vastaan tota tiheyttä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
__________________
www.pahama.com
www.zeppo.fi/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit valkkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 21.05.2009 21:55
Lukon tunnistaminen Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2009 17:38
pajeron taka-akselin välitys Tekniikka & Jutustelu 1 29.05.2007 20:06
70:sen akselin leveys??? Kupla Tekniikka & Jutustelu 21 05.07.2005 04:09
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21


Sivu luotu: 11:34 (GMT +2).