![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Muistieni kätköstä: -93 tai -94 joissain malleissa kytkettävä etulukko ----> Vapauttaa toisen puolen vetarin. http://www.mitsubishi4wd.com/foorumi...php?topic=31.0 Akseli tietoutta. Mä voin halvalla ostaa sulta taka-akselin ja etuakselin pois jos et tartte. ![]() ![]()
Viimeksi muokannut -Juuso- : 15.10.2009 16:28 Perustelu: muklailua |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rekisteröimätön
Guest Kyssä siihen saa lukon. Jos Pajerosta on kyse niin ARB:ltä löytyy täysi lukko Pajeron keulaan. Vanhemissa Pajeroissa vaan oli se pienempi 7,5" etuperä, mutta se on vaihdettavissa bensamallin isompaan 8" etuperään kohtuullisen helposti ja siihen täysi lukko löytyy. Hintavahan se harmillisesti on. Ja eiköhän se lukko mene L200:eenkin. 2-Gen mallista eteenpäin vissiin ollu se isompi perä yleisempi. Ja 2 gen mallissa taakse tuli SS laatikollisiin oikea kytkettävä lukko vakioksi, joka kompensoi erittäin hyvin pieniä jouston puutteita. 2. Kopasta eteenpäin Pajeron ominaisuudet ovat käytännössä oleet vakiona samankokoisen tojotan tasoa, nykyään paremmat mitä tojotassa. Lähinnä johtuen siitä, että niihin aikoihin täysi takalukko tuli sekä toki se että 2. koppasen etutukivarsissa on vähän enempi joustovaraa, ja taakse tuli kierrejouset. Tojotista taas on samaan aikaan otettu ne lukot pois. Eli ainoastaan 1.koppasesta Pajerosta puuttuu täysi takalukko ja on vähempi joustava keula. Sen jälkeen nyt 4 koppaiseen asti on taka ja keskilukot löytyneet sekä jousitus kierrejousin. http://forums.offipalsta.com/showthr...t=49135&page=3 Toi edellinen teksti tuolta sivulta RIITTIKÖ TIETO JARE?? Viimeksi muokannut -Juuso- : 15.10.2009 16:35 Perustelu: lisäystä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja Multa saa halvalla tolleset -90 isot akselit, varsinkin jos ite irroittaa.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aivan kaikissa uudemmissakaan lukkoa ei takana ole. Etenkin tuontiautoista se saattaa ehkä puuttua. Mutta Suomessa se on käsittääkseni ollut hyvin yleinen varuste, luultavasti vakiovaruste osassa mallistoa, ellei sitten kaikissa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Täällä on hieman tietoa Mitsujen akseleista:
http://www.outerlimits4x4.com/viewto...er=asc&start=5 Ja muutakin tietoa jos tarvitsee: http://www.outerlimits4x4.com/PHP_Mo...ic.php?t=34204 Nämä kaksi linkkiä ilmeisesti australialaisia, joten en mene takuuseen siitä että kaikki tiedot ovat täysin samat mitä täällä. Mutta veikkaan ettei valtavia eroja sinäänsä ole. Sitten Suomen Mitsuclubin foorumilla oli yksi joka on vaihtanut tuon isomman etuperän, joten sieltä löytyy juttua siitä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitää tutkailla, ku pääsee taas pajalle ja ottaa vaikka kuvakin. Niin onks noissa perissä jotain valunumeroa tai vastaavaa, mistä vois tutkailla? Muistaisin, että takaperän kopassa olis joku tarra ollu....ehkä?
Mites sit tuon etuakselin tunnistaa päältäpäin, että mikä se on? Ainakaan napalukkoja siinä ei ole, mutta kertooks se vielä yhtään mitään? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit | valkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.05.2009 21:55 |
Lukon tunnistaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2009 17:38 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
70:sen akselin leveys??? | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 05.07.2005 04:09 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |