Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 05.10.2009, 10:06
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Juu voin kyseisen kylmäkäynnistyksen nähneenä (ja KYLLÄ tiedän että kuinka paljon savua tulee vanhasta kylmästä diesel-moottorista, itte kun olen kans jonnii verran pelannut noitten kanssa, varsinkin traktoreiden kanssa) sanoa että ei tuo toimi lähellekkään kunnolla.

Savua oli maailma täys (niinku olis ollu -15pakkasta) ja kone röpötti aivan kuten polttoaine loppuis maks viiden sekunnin sisällä...

Eniten ihmetyttää se, että kone ei suostu ottamaan kunnolla kierroksia, kierrokset maks. 1000 vaikka oli lappu melkein lattiassa.
Ja ulkolämpötila oli noin +8.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Patrollin osia mm turbon syöttöpumppu. Kuvia! jiggi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 18.09.2007 18:50
mahtuuko 33x12.5x15 pyörimään Patrolissa? Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2006 21:21
Patrolissa ei olekaan jännitteenalentajaa! VonLeka Tekniikka & Jutustelu 15 20.04.2006 05:56
Patrolissa outo sähkö(?) vika VonLeka Tekniikka & Jutustelu 11 08.11.2005 23:17
patrolissa pehmeä jarrupoljin patrol88 Tekniikka & Jutustelu 14 15.11.2004 16:09


Sivu luotu: 19:42 (GMT +2).