Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 03.10.2009, 10:24
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Ei muuta kuin nippuun vaan ja testailemaan.

Nyt kun sulla on iskarin molemmat päät on erisuuntiin, niin silloin iskarin taipuminen banaaniksi on tehokkaasti estetty.
Toinen pää antaa iskarin kiertyä pitkittäin ja toinen pää poikittain. Tosin antaahan se vapaasti pyörivä mäntäkin siellä iskarin sisällä vähän pelivaraa.

Ajatellaanpa nyt sitä tilannetta, että iskarin molemmat kiinnityspultit on pitkittäin:

Akseli nousee ja laskee ihan normaalisti, mutta iskariin tulee joka liikahduksessa kovat taivutusvoimat ja se pyrkii taipumaan kaarelle (tai taivuttamaan kiinnityspulttejaan).
Varsinkin silloin, kun iskarit ovat pystyasennossa. Jokin paikka pettää ihan varmasti.

Yleensä se on tuo liikkuva männän varsi, joka vääntyy niin paljon,
että ei enää mene iskarin sisään ja sen jälkeen ratkee iskarin kiinnitykset heikoimmasta kohtaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: iskarin jalka bj:hin kala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 19.02.2007 20:02
Ohjausvarren iskarin vaihto SKO Tekniikka & Jutustelu 5 28.08.2006 17:35
hj:n iskarin pituus? jaiksis Tekniikka & Jutustelu 0 14.06.2006 15:54
HJ iskarin kiinnikkeet? HJ85 Tekniikka & Jutustelu 6 22.05.2006 22:13
Iskarin hitsaaminen? baxxter Tekniikka & Jutustelu 14 27.04.2004 14:29


Sivu luotu: 13:38 (GMT +2).