![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuta kuin nippuun vaan ja testailemaan.
Nyt kun sulla on iskarin molemmat päät on erisuuntiin, niin silloin iskarin taipuminen banaaniksi on tehokkaasti estetty. Toinen pää antaa iskarin kiertyä pitkittäin ja toinen pää poikittain. Tosin antaahan se vapaasti pyörivä mäntäkin siellä iskarin sisällä vähän pelivaraa. Ajatellaanpa nyt sitä tilannetta, että iskarin molemmat kiinnityspultit on pitkittäin: Akseli nousee ja laskee ihan normaalisti, mutta iskariin tulee joka liikahduksessa kovat taivutusvoimat ja se pyrkii taipumaan kaarelle (tai taivuttamaan kiinnityspulttejaan). Varsinkin silloin, kun iskarit ovat pystyasennossa. Jokin paikka pettää ihan varmasti. Yleensä se on tuo liikkuva männän varsi, joka vääntyy niin paljon, että ei enää mene iskarin sisään ja sen jälkeen ratkee iskarin kiinnitykset heikoimmasta kohtaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o: iskarin jalka bj:hin | kala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.02.2007 20:02 |
Ohjausvarren iskarin vaihto | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.08.2006 17:35 |
hj:n iskarin pituus? | jaiksis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.06.2006 15:54 |
HJ iskarin kiinnikkeet? | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.05.2006 22:13 |
Iskarin hitsaaminen? | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 27.04.2004 14:29 |