![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
eli "uusi"pumppu saapuu varmaan huomenissa.. sitten pitäs alkaa purkaa syylari ym turhaa touhuu pois tieltä..
kysymykset.. miten se ennakonsäädin kyljessä vaikuttaa käymiseen?tai vastoinkäymiseen.. ja miten nyt kun on toinen pumppu sen kanssa?ym huomioitavaa ja sitä ratasta ei vissii saa ku yhdellä tavalla kiinni pumpun akseliin joten merkkaa koneeseen ja raattaaseen vaan että saa jaon oikeaan kohtaan? tarviiko mitään muita tiivisteitä ym muuta huomioitavaa? vihjeitä otetaan vastaan kiitollisena
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olisi hyvä jos saisi oikeaoppisesti heittokellolla tarkastettua ajoituksen uutta pumppua asentaessa.Onnistuu kyllä aika hyvin ihan korvakuulolta sellaiselta henkilöltä joka on näiden moottorien kanssa ollut tekemisissä,mutta kannattaa sittenkin käydä jossain säädättämässä kellolla viimeisen päälle.Ja jos oikein pakko niin säätöalueen keskelle se pumppu vain kiinni niin pitäisi sen käynnistyä. Tiivisteitä tarvitset mahdollisesti polttoaineen imu ja paluulinjojen banjoliittimiin jos joudut vaihtamaan putket omasta koneesta,näissä on joskus mallieroja pituuksien ja reittien suhteen.Ja jos joudut nuo imu ja paluuputket irrottamaan niin pidä huoli että paluun banjopultti tulee myös paluupuolelle takaisin,siinä taitaa lukea päällä "OUT" ja siinä on hyvin pieni reikä,luokkaa 1mm. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
noita kupariprikka tiivareita löytyy aika monta erikokoa hyllystä,ku keräsin lajitelmaa.. ja jos yritää merkata/vertailla mihin ennakkoon se vanha pumppu on ja sitt laittaa samaan kohtaa,niin ehkä saa myös suurinpiirtein,pitää kysyä jos yks tuttava osaa säätää heittokellon kanssa kun silloin pitäs vissiin kanss olla kaikki purettu kun tekee sen hienosäädön?
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
käy hakemassa siihen pumppuun minkä ostit tiiviste sarja ja vaihda noiden laippojen mitkä mankoLJ kuvissaan näytti (myös sinne pumpun toiselle puolelle) alla olevat tiivisteet ja kaasuakselin tiiviste siinä samalla on helppo vaihtaa sit se syöttöpumpun kannen tiiviste. ei ole mitää raketti tiedettä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
vähempi ajais miehen juomaan.. ![]() ja muutenkin voi kehua sitten että pumppu vaihdettu/huollettu ymym myyntipuhetta kun on kaikki kunnossa kun kiesin myy pitänee huomenn soittaa ja kysyä sinne halvemmalle dieselpajaan ja kysyä paljonko kustantaa se ajoitus säätö.. niin sais sen sitten oikeaoppisesti.. jos se nyt tommosessa 400tkm ajetussa koneessa enää mitään väliä.. mutt kyllähän sen pitää saada toimimaan kunnola silti
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 17.09.2009 22:19 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2008 22:29 | |
| Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? | Oz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2004 09:21 |
| Lukko paskana!!?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 22:34 |
| Kone paskana | mikk0 | Rakas Päiväkirja | 2 | 26.03.2004 14:37 |
| Jarrut paskana | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2003 15:22 |