Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CCM1
eli "uusi"pumppu saapuu varmaan huomenissa.. sitten pitäs alkaa purkaa syylari ym turhaa touhuu pois tieltä..
kysymykset.. miten se ennakonsäädin kyljessä vaikuttaa käymiseen?tai vastoinkäymiseen..
ja miten nyt kun on toinen pumppu sen kanssa?ym huomioitavaa
ja sitä ratasta ei vissii saa ku yhdellä tavalla kiinni pumpun akseliin joten merkkaa koneeseen ja raattaaseen vaan että saa jaon
oikeaan kohtaan? tarviiko mitään muita tiivisteitä ym muuta huomioitavaa?
vihjeitä otetaan vastaan kiitollisena 
|
Pumpussa ei tarvitse kajota mihinkään säätöön.Rattaan saat vain yhteen asentoon kiinni pumppuun mutta pumpun saa jakopäähän useamman kymmenen asteen heitolla(ajoitus säädetään pumppua jakopäässä kääntämällä,soikeat pultinreiät).
Olisi hyvä jos saisi oikeaoppisesti heittokellolla tarkastettua ajoituksen uutta pumppua asentaessa.Onnistuu kyllä aika hyvin ihan korvakuulolta sellaiselta henkilöltä joka on näiden moottorien kanssa ollut tekemisissä,mutta kannattaa sittenkin käydä jossain säädättämässä kellolla viimeisen päälle.Ja jos oikein pakko niin säätöalueen keskelle se pumppu vain kiinni niin pitäisi sen käynnistyä.
Tiivisteitä tarvitset mahdollisesti polttoaineen imu ja paluulinjojen banjoliittimiin jos joudut vaihtamaan putket omasta koneesta,näissä on joskus mallieroja pituuksien ja reittien suhteen.Ja jos joudut nuo imu ja paluuputket irrottamaan niin pidä huoli että paluun banjopultti tulee myös paluupuolelle takaisin,siinä taitaa lukea päällä "OUT" ja siinä on hyvin pieni reikä,luokkaa 1mm.