Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.09.2009, 22:50
Miki:n Avatar
Miki Miki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.08.07
Sijainti: savo, Finland.
Viestit: 206
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
En sit tiä miten se kakkos lootan voitelu pelaa jos siin on vaik vitonen päällä ja se pyörii sen mitä ykkös loota ykkösel.Se pää akselihan on tarkotettu pyöriväks lähemmäks tuhannen kierrosta.
Paljon on tuplia ollu porukoilla käytössä ja kyllä kestää jos vaihteenvalitsija (eli kuljettaja) on järjissään, pidetään se ykkös laatikko suoralla elikkä yleensä nelosella ja hämmennetään takimmaisesta kepistä, vain tarpeen vaatiessa pientä etumaiseen niin pysyy kierrokset/momentti siellä mihin ne on suunniteltukin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tuplavaihteisto kivinen Tekniikka & Jutustelu 18 21.10.2003 16:42


Sivu luotu: 13:16 (GMT +2).