Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 30.08.2009, 12:59
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härdelli Näytä viesti
Kyllä se kello olis hyvä. Toinen keino ois sit turbosta erillään oleva hukka portti. Ilman minkäänlaista hukkaporttia pakopaineet nousee taivaisiin ja turbo ottaa runsaasti ylikierroksia. Tais pajeron ahdin nostaa pakopaineet 2.2 hiluksin koneella yli 3bar helposti hukkaportti kiinni.
Kuva bilteman hukkaportista
Mihin kohtaan parasta laittaa tuo portti, itselle tulossa 180 asteinen mutka pakosarjalta turbolle 48mm putkesta.
Vai etsinkö kellon ja asennan paikalleen.

Löysinkin kellon ajattelin laittaa kellolle menevän putken väliin paineen säätö ruuvin.

Viimeksi muokannut pesix : 30.08.2009 14:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hilux ln 110 turbotus. hiluix Tekniikka & Jutustelu 115 13.04.2015 19:11
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 17:58 (GMT +2).