![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hei, minä olen nörtti, enkä viitsi käyttää googlea tai hakua ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mites muuten tuo hintaluokka. Mitään 1000e laitetta en todellakaan osta tuohon satunnaiseen hitsailuun. Lähdetään sieltä edukkaammasta päästä. Osaako joku suositella jotain edukasta laitetta? Mistäs muuten noita pulloja saa sitten hankittua vai pitääkö ne vuokraa agalta? |
|
|||
|
|||
![]()
Tälläisiä kokemuksia:
Mulla on Telwinin valovirtamiggi. 150A näyttäisi olevan. Muutaman lankarullan olen hitsuutellut sillä mm. HoJoon karja+vinssipuskurit, helmapalkit&putket+lokasuojien sisäkaaret+korin takaosa alta jne jne. Puree ihan ok tommoiseen 2-3mm seinämäiseen vesijohtoputkeen ja paksumpaankin, kunhan viistää kunnon lovet. Nyt ostin Kemppin voimavirtamigin, sillä en ole juuri päässyt hitsaamaan, mutta vaikuttaa kyllä ihan eri luokan pelilta, niin oli hinta ja kokokin. Kemppiä ostaessa mietin, sitä kannattaako, mutta sitten ostohurma otti vallan, kun sain mielestäni hyvän tarjouksen. Telwin olis nyt jäänyt ylimääräiseksi tuon Kempin oston yhteydessä, en vain saanut aikaiseksi laitettua myynti-ilmoa. Koitan laittaa jossakin vaiheessa. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa lisät. privaatilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Laita vaan privaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä hitsauskonetta käytät? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 107 | 12.04.2011 13:35 |
Moottorisahaa osteleen | Nerd-O | Chit-Chat | 65 | 09.04.2007 21:19 |
Hitsauskonetta hankkimaan | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 27.05.2006 12:10 |
Pickuppii osteleen | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 24.04.2006 09:42 |
Nivaa osteleen | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 14.07.2004 13:27 |