Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.02.2009, 20:22
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Tuonti

Jos haluat jonkin auton ulkomailta. Tuo sellainen ja odottele miten käy verotuksen kanssa. Minä olen kolme autoa tuonut ja hyviä ovat hintaansa nähden olleet. Parasta on ruosteettomuus. Massata kannattaa sitten suomessa.

"Aito Suomi auto" mainoksia en tajua. Sehän tarkoittaa paljon kilometrejä suolavedessä. Minun kokemuksen mukaan samalla hinnalla saa vähemmän ajetun ja ruostettomamman auton. Aina on mahdollisuus joutua huijatuksi, myös suomessa. Minä en ainakaan tunne tulleeni huijatuksi omissa kaupoissani.

Siis jos jotain haluat. Tee Se.

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2009, 13:59
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Exclamation

AITO SUOMI AUTO

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Jos haluat jonkin auton ulkomailta. Tuo sellainen ja odottele miten käy verotuksen kanssa. Minä olen kolme autoa tuonut ja hyviä ovat hintaansa nähden olleet. Parasta on ruosteettomuus. Massata kannattaa sitten suomessa.

"Aito Suomi auto" mainoksia en tajua. Sehän tarkoittaa paljon kilometrejä suolavedessä. Minun kokemuksen mukaan samalla hinnalla saa vähemmän ajetun ja ruostettomamman auton. Aina on mahdollisuus joutua huijatuksi, myös suomessa. Minä en ainakaan tunne tulleeni huijatuksi omissa kaupoissani.

Siis jos jotain haluat. Tee Se.
Joo sinä AITO SUOMI AUTO jutussa pitäsi olla AITO SUOMI AUTO... ainoastaan SODANKYLÄN yläpuolella ajettu, Suolaus loppuu Rovaniemen kaupungin rajalle.
Tottakai näissä on sitten niitä kilometreja, mutta ne on suurin osa ajettu pääteillä, eikä taajamassa, siis kunnoltaan parhaimpia mitä yleensä saa.

Niin kun et vaan osta sellaista joka on ollut POROMIEHELLÄ
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Renkaiden tilaus ulkomailta? Arlanda Top jiggi Tekniikka & Jutustelu 1 24.09.2007 17:45
Varaosia ulkomailta Tekniikka & Jutustelu 0 26.05.2006 07:41
Oletteko tilanneet ulkomailta vanteita/renkaitaYMS VonLeka Chit-Chat 2 30.03.2006 20:26
Pick-Up ulkomailta, missä riittää lavankoko? jpisteh Tekniikka & Jutustelu 5 08.01.2006 19:56
-92 corveten tuonti USA:sta Vuosimallit 1984-1996 3 28.07.2003 20:54

Sivu luotu: 15:19 (GMT +2).