Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2009, 18:12
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mazajns Näytä viesti
Sen pystyy kääntämään mutta ei portaattomasti. Sieltä pitää sisältä kääntää samalla se kehä joka käyttää siipiä ja sitten siihen asetellaan ahtimen keskiosa kiinni oikeaan asentoon.
Tämän tajusin, kiitos!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mazajns Näytä viesti
Sen ohjuri tapin otin vaan irti ja merkkasin pakopesän uuden asennon ennen asennusta että siivet liikkuisivat oikein.
Tästä kaipaisin lisäselvitystä. Eli meinaatko että varmistaa että siivet olis auki asennossa kun sen asentaa takaisin?

Painekellolle pitänee värkätä uusi teline käännön jälkeen ja zoomailla että se toimii kuten pitää. Meinasin muuttaa sen alipaineesta ylipaineella toimivaksi, olisko tähän vinkkejä tai vihjeitä mistä saa valmiin edukkaasti? Haaveissa mahdollisimman yksinkertainen systeemi yksinkertaiselle miehelle. Laipatkin pitää vielä teettää..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2009, 20:55
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Thumbs up

Hyvä että täällä on muitakin jotka painivat täysin samojen kysymysten äärellä kuin minäkin
Mun tarvii kans kääntää pakopesää. Seuraava kysymys olisikin koskenut alipainekellon vaihtamista paineella ohjattavaan, eli mistä tietää minkä tyyppinen kellon tulisi olla?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.02.2009, 21:04
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uazJanne Näytä viesti
Hyvä että täällä on muitakin jotka painivat täysin samojen kysymysten äärellä kuin minäkin
Mun tarvii kans kääntää pakopesää. Seuraava kysymys olisikin koskenut alipainekellon vaihtamista paineella ohjattavaan, eli mistä tietää minkä tyyppinen kellon tulisi olla?
Kokeilemalla, itsellä oli 0,4 barin ja 0,8 barin kello eri säädöistä ja ahtimen heräämis haluista riippuen.
Kelloteline syntyi kulma- ja lattaraudasta, muista tehdä riittävän tukeva, siinä kellossa on yllättävän paljon voimaa.
Jos Make-LJ viittis napata kuvan vaikka siitä kellotelineestä kun ei ite tullut otettua...
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.02.2009, 21:06
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Aukaset sen alipainekellon prässäyksistä ja siirrät jousen toiselle puolelle.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	100_0013.JPG‎
Views:	729
Size:	131,2 Kt
ID:	3582  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.02.2009, 21:19
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Täällä tiedetään taas oikeita asioita, kyllä palstaan voi luottaa!

Enpäs löytänyt tuota Repron tarinaa kevyellä haulla mutta justiinsa tuosta oli kyse.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.02.2009, 21:53
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Nyt tulee tyhmä kysymys, varokaa. Tarviiko vnt:n kanssa lainkaan hukkaporttia?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.02.2009, 22:11
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uazJanne Näytä viesti
Nyt tulee tyhmä kysymys, varokaa. Tarviiko vnt:n kanssa lainkaan hukkaporttia?
Ei periaatteessa. Ei miulla koskaan ollut.
Mutta jos oikeen virittämään rupee ja pakopaineitten kurissa pitämisen kanssa on ongelmia niin silloin ois varmaan hyvä laittaa ulkoinen hukkis.
Itse olin jo laittamassa muttei mahtunut konehuoneeseen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.02.2009, 14:52
hietsu hietsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: jkl, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Oootteko tehneet näihin tyhjäkäynnillä paineen ohittavaa systeemiä.
malliin tämä:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=163748
-eli tyhjäkäynnillä siivet auki, kun polkee kaasua niin siivet menee kiinni päin.
-mutta kun paine kasvaa niin painekello painaa ohittaa kaasun ja laittaa siipiä auki.
__________________
Caravaanari Land Rover
http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan CT26 Ahtimen kompressori pesän kääntö? NymiS Tekniikka & Jutustelu 1 15.01.2006 20:07
O: Lj:n ahtimen osia Jeeper O/M/V Muut 0 31.01.2004 13:06


Sivu luotu: 02:03 (GMT +2).