![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös se yleensä ole tuo kierteellä oleva reikä paineelle, ja laipallinen paluulle..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nii mihinkähän moottoriin tätä ollaan laittamasa, onko kaasuläppää?
Tuosa kuva yhestä variaatiosta, oli vielä vesi-metanooliruisku kaverina. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitsubishin 2,5litraseen dieseliin on menossa, ei ole kaasuläppää
Tuommonen on koko morkula edit: Muokkasin vähän otsikkoa paremmaksi. Viimeksi muokannut jkholma : 09.02.2009 22:24 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näin minä ainakin olen aina toiminut ja hyvin on toiminut sen suhteen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan CT26 Ahtimen kompressori pesän kääntö? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.01.2006 20:07 |
O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |