Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.02.2009, 22:22
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Eikös se yleensä ole tuo kierteellä oleva reikä paineelle, ja laipallinen paluulle..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.02.2009, 10:23
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Nii mihinkähän moottoriin tätä ollaan laittamasa, onko kaasuläppää?
Tuosa kuva yhestä variaatiosta, oli vielä vesi-metanooliruisku kaverina.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.02.2009, 22:20
jkholma jkholma ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.06
Sijainti: Helsinki
Viestit: 688
Perusasetus

Mitsubishin 2,5litraseen dieseliin on menossa, ei ole kaasuläppää

Tuommonen on koko morkula


edit: Muokkasin vähän otsikkoa paremmaksi.

Viimeksi muokannut jkholma : 09.02.2009 22:24
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.02.2009, 07:08
Micco:n Avatar
Micco Micco on kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Eikös se yleensä ole tuo kierteellä oleva reikä paineelle, ja laipallinen paluulle..
Näin minä ainakin olen aina toiminut ja hyvin on toiminut sen suhteen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan CT26 Ahtimen kompressori pesän kääntö? NymiS Tekniikka & Jutustelu 1 15.01.2006 20:07
O: Lj:n ahtimen osia Jeeper O/M/V Muut 0 31.01.2004 13:06


Sivu luotu: 19:48 (GMT +2).