Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 03.02.2009, 17:49
mazajns mazajns ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 10
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SaSa Näytä viesti
Tietäiskö täällä joku neuvoa GT2052V:n pakopesän käännöstä? Muuten homma olis ihan ok mutta siellä sisällä on yksi ohjuritappi (putkisokka) joka määrää asennon. Uskaltaako sen pätkästä vai tuleeko katastroof? Taaskaan ei ollut kameraa mukana..
yhden gt17 vnt:n kokemuksella... Sen pystyy kääntämään mutta ei portaattomasti. Sieltä pitää sisältä kääntää samalla se kehä joka käyttää siipiä ja sitten siihen asetellaan ahtimen keskiosa kiinni oikeaan asentoon.

Sen ohjuri tapin otin vaan irti ja merkkasin pakopesän uuden asennon ennen asennusta että siivet liikkuisivat oikein. Ainakin mk2 golfissa pelasi jonkin aikaa... nokeentui vaan tukkoon se ahdin aika nopeasti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan CT26 Ahtimen kompressori pesän kääntö? NymiS Tekniikka & Jutustelu 1 15.01.2006 20:07
O: Lj:n ahtimen osia Jeeper O/M/V Muut 0 31.01.2004 13:06


Sivu luotu: 23:16 (GMT +2).