Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2008, 16:43
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
No kunhan nyt vaan kapinoin muutosten edessä tässä aikani kuluksi. Ei toi mutterin hitsaaminen pulttiin ole mikään ongelma ja mun hitsaustaidoilla se tod.näk on työkaluilla vielä purettavissa. Hyvä että tulee selkeät säännöt niin ei tarvitse kenenkään sitten jupista jälkikäteen. Niin ja tässähän puhutaan vain kahdesta suunnasta aukeavista luukuista eikä esim. bestopin ovista joiden kiinnitys saranoihin on plugandplay tyyppinen.

Eikä käy näin kun tässä kuvassa jossa toinen saranatappi ei ole edes paikallaan vaan jossain kadoksissa. Jouduin muistaakseni tästä hieman apukuskeja oikaisemaan että ei näin pojat. Ei itse tuossa hieman jännittävässä tilanteessa edes huomannut moista.

Oikeasti se että luukku aukeaisi kahdesta päästä on todella mitätön hyöty verrattuna esim. yksiosaiseen luukkuun.
Kukas tässä olisi vastuussa jos menis vaijeri tai naru poikki ja jannu jäis alle ja pääsisi tuonelaan?
Ehkä kannattais vielä miettiä mihin noita rasteja laittaa ennen kuin jotain tapahtuu.
Noista ovista sen verran että onko ne niin v...n vaikeita pitää KIINNI?
Sääntöjen tekijät ja rastien laittajat mittikääs vähän tarkemmin mitä teette.

  #2  
Vanha 29.12.2008, 17:04
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kukas tässä olisi vastuussa jos menis vaijeri tai naru poikki ja jannu jäis alle ja pääsisi tuonelaan?
Ehkä kannattais vielä miettiä mihin noita rasteja laittaa ennen kuin jotain tapahtuu.
Noista ovista sen verran että onko ne niin v...n vaikeita pitää KIINNI?
Sääntöjen tekijät ja rastien laittajat mittikääs vähän tarkemmin mitä teette.
Erittäin rohkea komentti anonyymiltä.

Taitaa olla vaarallinen rasti joten kaarellinen auto ja ei tuossa ole pakko lähestyä suoraan rastin päältä vaan tiputtaa hieman sivusta niin rastin voi ottaa turvallisemmin...

Onhan toi varallisen näköistä

Tarkemmin katsottuna rastin ottaja ei ole auton takana vaan sivussa ns.linjalta
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
  #3  
Vanha 20.01.2009, 21:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
Erittäin rohkea komentti anonyymiltä.

Taitaa olla vaarallinen rasti joten kaarellinen auto ja ei tuossa ole pakko lähestyä suoraan rastin päältä vaan tiputtaa hieman sivusta niin rastin voi ottaa turvallisemmin...

Onhan toi varallisen näköistä

Tarkemmin katsottuna rastin ottaja ei ole auton takana vaan sivussa ns.linjalta
Kyllä repesin että miten noi turvakaaret olisi muka suojannut ton kaverin auton takana, vai onko taikakaaret että lentää sinne missä suojaa tarvii?
Otan sen verran kantaa asiaa että kisojen järjestäjä on VASTUUSSA kaikesta mitä kisoissa tapahtuu.
  #4  
Vanha 21.01.2009, 06:45
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kyllä repesin että miten noi turvakaaret olisi muka suojannut ton kaverin auton takana, vai onko taikakaaret että lentää sinne missä suojaa tarvii?
Otan sen verran kantaa asiaa että kisojen järjestäjä on VASTUUSSA kaikesta mitä kisoissa tapahtuu.
Jos ei ymmärrä mitä edellisissä replyissä sanotaan niin kannattaa olla kommentoimatta niin ei näytä ihan koko tyhmyyttään.

Onpa kova juttu jos joku jättää sormet oven väliin suunnistuskisassa tai veistää sormen auki kun avaa maggarapakettia seriffien nuotioilla niin järjestäjät on vastuussa,haloo paavo otappa järki käteen seuraavan kerran kun komentoit Mistä näitä oikein tulee
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
  #5  
Vanha 21.01.2009, 10:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
Jos ei ymmärrä mitä edellisissä replyissä sanotaan niin kannattaa olla kommentoimatta niin ei näytä ihan koko tyhmyyttään.

Onpa kova juttu jos joku jättää sormet oven väliin suunnistuskisassa tai veistää sormen auki kun avaa maggarapakettia seriffien nuotioilla niin järjestäjät on vastuussa,haloo paavo otappa järki käteen seuraavan kerran kun komentoit Mistä näitä oikein tulee
Käyttäjä katoppa noita omias postauksia. Sit sä uliset täällä jos joku kommentoi sun kirjotuksiin
Poista tääkin äkkiä että ei muut nää kun et kerran muuta osaa

T: sivusta katsoja
  #6  
Vanha 21.01.2009, 11:23
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Käyttäjä katoppa noita omias postauksia. Sit sä uliset täällä jos joku kommentoi sun kirjotuksiin
Poista tääkin äkkiä että ei muut nää kun et kerran muuta osaa

T: sivusta katsoja
Edelleen jos ei ymmärrä lukemaansa ja katsomaansa niin ei voi mitään,herra Rovaniemeltä.

Niin ja tässäkin kaksi eri nyybiä postailee...
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin

Viimeksi muokannut Käyttäjä : 21.01.2009 11:27
  #7  
Vanha 21.01.2009, 11:26
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Exclamation

Eipäs nyt liioitella.


Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä

Taitaa olla vaarallinen rasti joten kaarellinen auto
Tarkemmin katsottuna rastin ottaja ei ole auton takana vaan sivussa ns.linjalta
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kyllä repesin että miten noi turvakaaret olisi muka suojannut ton kaverin auton takana, vai onko taikakaaret että lentää sinne missä suojaa tarvii?
Otan sen verran kantaa asiaa että kisojen järjestäjä on VASTUUSSA kaikesta mitä kisoissa tapahtuu.
Enpä malta olla ottamatta kantaa minäkään kun näyttää siltä, että nyybi ihan tahallaan ymmärtää lukemaansa väärin. Eipähän ne kaaret sitä ulkopuolella olevaa apukuskia kovinkaan hyvin suojele jollei nyt satu juurikin sopivaan väliin osumaan jos kikotin tulee niskaan, mutta kuskille ne kaaret ovat elintärkeät. Eli vaarallisen rastin ottaminen vaatii siis kaarellisen auton jotta siinä sisällä olijat selviävät pienemmin kolhuin jos sattuis laite kierimään kalliolta alas. Yleensähän köyden pettäminen tällaisessa tilanteessa antaa jonkinlaisen varoituksen ennen lopullista rysäystä joten apukuskin on kuitenkin helponpi juosta karkuun putoavan laitteen alta kuin kuskin joka "toivottavasti" istuu vyöt kireällä kabiinissa.

Mitä tohon järjestäjän vastuuseen tulee niin emme onneksi ole USA:ss vaan Suomessa jossa kilpailijan itselleen tai ulkopuolisille aiheuttamat vahingot korvataan kilpailijan tai (auton) vakuutuksesta. Eri asia on jos onnettomuus johtuu järjestäjän suoranaisesta laiminlyönnistä tms. eikä järjestäjän virheeksi voida lukea sitä että on kilpailun tehnyt!

Ja lisätään nyt sekin että kilpailijat osallistuvat aina omalla vastuullaan. Jos kilpailutapahtumaan ei peritä katsojilta pääsymaksua eikä kisaa ole yleisötapahtumana markkinoitu niin voipi olla satunna joutuisko järjestäjä edes korvausvastuuseen katsojille sattuvista vahingoista kun ominpäin alueella "jokamiehen oikeuteen kuuluvalla liikkumisvapaudella" oleilevat vaarattomalla/vaarallisella rastialueella. Rastialueethan valveutunut järjestäjä toki rajaa lippusiimoin (myös paikalle eksyvien katsojien varalta) jolloin asiattomat eivät ainakaan vahingossa erehdy vaaralliselle alueelle. Kisajärjestäjä ei vastaa kilpailijan tekemisistä muutoin kuin varmistamalla, että kilpailukalusto on määräysten mukaisessa kunnossa kun hyväksyy kikottimen kisaan mukaan. Kilpailusäännöillä sitten säädellään kilpailun kulkua mutta kilpailusuoritus ja muu suoritukseen liittyvä toiminta on sitten enemmän tai vähemmän kilpailijan (herran) ja hänen avustajiensa hallussa.

Eli ei se järjestäjä nyt ihan kaikesta sentään ONNEKSI ,ainakaan toistaiseksi, ole vastuussa.
Inhorealisti
www.tapua.fi
45 vuotta autourheilun puolesta

Viimeksi muokannut Byrocrat : 21.01.2009 11:39 Perustelu: korjailtu tekstiä
  #8  
Vanha 18.06.2009, 18:33
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.375
Perusasetus

Sääntömuutos takautuvasti vuoden alusta!


Kauden kahdessa ensimmäisessä kilpailussa on sattunut kaksi harmittavaa tuloslaskentavirhettä, jotka ovat johtuneet järjestäjien toimista, ilman että kyseisillä kilpailijoilla on ollut niihin osuutta.

Luumäen kisassa yhden auton kaaret oli merkattu väärin, ja Oulaisissa yhdelle tiimille arvosteltiin väärät kuvat.

Aiemmilla kausilla on pidetty tiukasti kiinni siitä, että kilpailijoilla on vastuu oman tuloksensa virheiden korjaamisesta protestiajalla, eikä tuloksiin ole protestiajan jälkeen tehty minkäänlaisia muutoksia.

On kuitenkin valitettavia tapauksia, joissa kilpailijat eivät ole olleet protestiajalla paikalla ja näin on tuloksiin jäänyt suuriakin virheitä.

Jotta oikeus ja kohtuus toteutuisi nykyistä paremmin, muutetaan linjaa siten, että järjestäjien selkeän systemaattisen ja suuren virheen oikaisemiseksi kilpailijat voivat tehdä vetoomuksen.

Yksittäinen kuva-arvostelu subjektiivisena toimintana ei ole systemaattinen virhe, vaikka samalla kilpailijalla olisi useita väärin arvosteltuja kuvia. Näistä tehtyjä protesteja ei käsitellä.

Vetoomus tulee tehdä viiden vuorokauden sisällä protestiajan päättymisestä.

Vetoomus tehdään ko. kilpailun kilpailunjohtajalle ja sähköpostilla osoitteeseen officup@gmail.com.

Vetoomus on vapaamuotoinen, mutta sen tulee riittävällä tarkkuudella selventää, millaisesta virheestä on kyse, ja sen oheen tulee liittää vetoomuksen tekijän yhteystiedot mahdollisten lisäselvitysten pyytämiseksi.

Vetoomuksen voivat kilpailijat tehdä omasta tuloksestaan tai muiden kilpailijoiden tuloksesta, ja pisteitä voidaan korjauksella lisätä tai vähentää siitä riippuen, millainen virhe on, ja miten se on tuloksiin vaikuttanut.

Oikaisua ei tehdä kilpailun tulokseen, vaan ainoastaan cup-pisteisiin. Pisteet korjataan vastaamaan oikeaa tulosta, eli jos kilpailija nousee kaksi pykälää, niin kahden muun kilpailijan pisteet laskevat.

CUP-tulokset ja pisteet korjataan takautuvasti kuluvan kauden alusta lukien.
  #9  
Vanha 18.06.2009, 18:39
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.375
Perusasetus

Tuossa edellä tuo virallisempi kannanotto. Eli käytännössä siis Team VolDis Finland:in tulos Luumäeltä ja Team Kone Ollin tulos Oulaisista on nyt korjattu.

Tämä asia herätti huomattavasti keskustelua ja useita puhelinpalavereja. Eri vaihtoehtoja punnittuamme ja keskusteltuamme päädyimme tähän ratkaisuun. Tämä on ensimmäinen kerta kun sääntöjä muutetaan kesken kauden, mutta toivon ainakin itse teidän ymmärtävän, että tähän päädyttiin ihan reilunpelin hengen mukaisesti.

Kannattaa kuitenkin yhä edelleen myös protestiajalla olla paikalla ja laskeskella omat tulokset, jotta mahdollinen palkinto järjestäjän virheen vuoksi ei livahtaisi ohi sormien;)

Linkki korjattuun cup-tilanteeseen: http://www.4x4cup.com/tiedostot/tulo...9_07062009.pdf

Viimeksi muokannut Mylppy : 18.06.2009 18:42 Perustelu: Lisätty linkki korjattuun tilanteeseen.
  #10  
Vanha 19.06.2009, 21:47
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä

Yleensähän köyden pettäminen tällaisessa tilanteessa antaa jonkinlaisen varoituksen ennen lopullista rysäystä joten apukuskin on kuitenkin helponpi juosta karkuun putoavan laitteen alta kuin kuskin joka "toivottavasti" istuu vyöt kireällä kabiinissa.



sa.
Inhorealisti
www.tapua.fi
45 vuotta autourheilun puolesta


EN ny v***uile kellekkään, mutta miten tämä on mahdollista kahden hengen tiimeissä?
Yleensä ku auto on jotenkin saatu rastille, niin alkaa kuskin akrobaattinen kiipeeminen autosta ulos ja kuvan jälkeen takaisin kabiiniin.
Välillä kyllä kaipasin kolmatta ukkoa tiimiin, mut näillä mennään.


Ja muuten ihan nimimerkillä kirjoittelen. Terkkuja nyybeille, ne tietää kaikesta kaiken. Eivätkä uskalla sanoa oman nimensä takana mitään.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
  #11  
Vanha 19.06.2009, 22:50
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Nyybiin viitaten, köysi ei anna minkäänlaista varoitusta katketessaan.

Kuvausketju kaikille kahdenhengen tiimeille, sillä saattaa pelastaa jonkun hengen...
__________________
WORRY

  #12  
Vanha 19.06.2009, 23:06
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Nyybiin viitaten, köysi ei anna minkäänlaista varoitusta katketessaan.

Kuvausketju kaikille kahdenhengen tiimeille, sillä saattaa pelastaa jonkun hengen...
No mutta tässähän on ideaa. Mitataan käsien pituus ja siittä saadaan ketjun mitta. Toiseen päähän magneetti ja toiseen hauenleuka ja se on siinnä. Oisko ideaa???? Vielä kun ketju pinnoitettaisiin jollain heijastavalla maalilla niin näkyis helposti pimeelläkin.

( olenkohan jo liikaa juhannusjuomien vaikutuksen alainen?)
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
  #13  
Vanha 20.06.2009, 19:17
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
EN ny v***uile kellekkään, mutta miten tämä on mahdollista kahden hengen tiimeissä?
Yleensä ku auto on jotenkin saatu rastille, niin alkaa kuskin akrobaattinen kiipeeminen autosta ulos ja kuvan jälkeen takaisin kabiiniin.
Välillä kyllä kaipasin kolmatta ukkoa tiimiin, mut näillä mennään.


Ja muuten ihan nimimerkillä kirjoittelen. Terkkuja nyybeille, ne tietää kaikesta kaiken. Eivätkä uskalla sanoa oman nimensä takana mitään.
mun mielestä vaarallisille rasteille pitäs mennä vain yli 3-hengen tiimeillä , kuski painelee jarrua ja ohjaa vinssiä. 1.appari ottaakuvaa ja 2.appari kurottelee auton alla henkensä kaupalla. TAIKKA -2 hengen tiimeille sallittaisiin se muovi KETJUN pätkä joka oli joskus käytössä., ja jos sattuis auto putoamaan niin ei olis kuin se ketju systeemi joka jäis auton alle! muutenkin . se olis vähintään korvais 3 apparin pienissä autoissa kuten susukeissa ymm.TÄLLÄ pääsis eroon kuskin kapuamisesta ohjaamosta pihalle jos on 2hengen miehistö.!!

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 20.06.2009 19:19
  #14  
Vanha 20.06.2009, 19:33
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Eikö erityisen vaarallisilla rasteilla voisi sheriffi ottaa kuvan? Muutenkin nuo vaaralliseksi merkityt, tai muuten mahdollisesti vaaralliset paikat pitäisi olla miehitetty järjestäjän toimesta.
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
  #15  
Vanha 29.12.2008, 18:52
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kukas tässä olisi vastuussa jos menis vaijeri tai naru poikki ja jannu jäis alle ja pääsisi tuonelaan?
Ehkä kannattais vielä miettiä mihin noita rasteja laittaa ennen kuin jotain tapahtuu.
Noista ovista sen verran että onko ne niin v...n vaikeita pitää KIINNI?
Sääntöjen tekijät ja rastien laittajat mittikääs vähän tarkemmin mitä teette.
Niin vaarallisuus perusteella pitäisi kotona oleskelu kieltää, koska siellä sattuu yleisimmin vahinkoja. Kävely (puhumattakaan sauvakävelystä), juokseminen, moottoripyörällä ajo, autoilu, junalla, koneella, bussilla matkustaminen on myös vaarallista puuhaa. Joten nekin myös pitäisi kieltää. Pakkohan nuita ei ole harrastaa, koska voi myös seisoa pihalla. Ennenkuin jotain tapahtuu pitäisi siis käytännössä kieltää eläminenkin. Kun on siis kuollut ei voi tapahtua mitään. Tai toisaalta, siitä ei taas kukaan ole tullut kertomaan kuinka vaarallista puuhaa on olla kuolleena...mitäs sitten tehdään kun sekin (siis kuoleminen) kielletään liian vaarallisena ja miten tuota kieltoa kiertäviä rankaistaan????
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
  #16  
Vanha 30.12.2008, 10:55
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kukas tässä olisi vastuussa jos menis vaijeri tai naru poikki ja jannu jäis alle ja pääsisi tuonelaan?
Ehkä kannattais vielä miettiä mihin noita rasteja laittaa ennen kuin jotain tapahtuu.
Noista ovista sen verran että onko ne niin v...n vaikeita pitää KIINNI?
Sääntöjen tekijät ja rastien laittajat mittikääs vähän tarkemmin mitä teette.
Tässä taas oikeen hyvä esimerkki siitä kuinka nimettömänä huudellaan "asiantuntija" lausuntoja.

Oikeastaan aina vaijeri tai naru poikkeaa silloin kuin sitä vedetään, harvoin jos milloinkaan staattinen naru poikkeaa. Lisäksi yksikään ajatteleva ihminen ei mene narun varassa roikkuvan auton taakse vaan just tolleen sivulle. Eikä tosta kuvasta selviä vaikka siellä edessä olisi varmistuksena vaikka liina tms. (tosin tuskin, vai oliko MikJus?)

Ne säännöt nyt on luotu niin että ne sallivat ovien availun ja hyvä niin koska selkeä enemmistö harrastajista tuntuu niin haluavan.

Seuraavaksi tähän varmaan vedetään mukaan lisenssit yms..

Jos nyt kuitenkin jokainen harrastaisi mitä haluaa ja annetaisiin muiden ottaa niitä "riskejä" jos niin haluaa.

Suomessa vastuun kantaa aina yksilö itse.

-sami-
  #17  
Vanha 30.12.2008, 12:09
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kukas tässä olisi vastuussa jos menis vaijeri tai naru poikki ja jannu jäis alle ja pääsisi tuonelaan?
Ehkä kannattais vielä miettiä mihin noita rasteja laittaa ennen kuin jotain tapahtuu.
Noista ovista sen verran että onko ne niin v...n vaikeita pitää KIINNI?
Sääntöjen tekijät ja rastien laittajat mittikääs vähän tarkemmin mitä teette.
No kyllähän minä itte olisin siitä ollut vastuussa kun itse sinne alle menin... ei sinne kukaan mua pakottanu... ton rastin pysty ottaa tyylikkäästi sivusta ajamalla (ainakin Pylkkö otti sen niin) mutta jotenki koettiin tossa tilanteessa nopeammalta ratkasulta ottaa ylhäältä... ja en oo tossa kuvassa ihan siinä auton alla vaan melkein sivussa koska tiedostettiin tuossa kyllä ne riskit mitä on jos naru sattuis katkeamaan... Jälkeenpäin kun puhuttiin tuon rastin ottamisesta niin päätettiin ettei moisia riskejä oteta. Pietään kisaaminen turvallisena ja hauskana niinkuin tähänkin asti...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Viestiketju on lukittu

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).