Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.12.2008, 19:30
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Exclamation

Aukeavan takaluukun saranatappi oltava hitsattu!

Pultti/mutteri on helppo muuttaa keskren kisan eli hitsattu kelpaa,muut hylky!.

Toi akkujen suojaus,ei oikein ymmärrä tota että mikä riittää,miten se on nyt niin vaikeeta.

Vaikka bilhelvetistä akkukotelu johon akku sisälle ja kansi päälle,ei tule nesteet niskaan jos/kun kaataa ja ei osu lokipyörä/liftin varsi napoihin kun ne paiskataan takakonttiin.

Kumimatto liinalla kiinni akun päälle aiheuttaa päänsärkyä,parempi tehdä kerralla kunnolla

Tohon huoltoautojuttuun senverran että erittäin pätevä syy joka mietitään joka kerralla erikseen.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 16:39 (GMT +2).