![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
KYM#5 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin meinaatteko ettei k5:tosen vakio-akselit kesta 35 tuumasia kummeja? Olis vaan kiva tietaa kun oon nyt ens kuun alussa menossa hakemaan sellasta jossa on 35 ja 33(?) tuumaset kumit ja jos ei kesta niin pois alta sitten..
![]()
__________________
Jos se ei ole varmaa, niin se on aivan varmaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
35" mahtuu pyöriin vakio alustassa maantiellä.... mettässä lähtee kaaret käveleen, onneks ittellä oli helvetin mädät!
![]() öö, ne oli siis omia kokemuksia! |
#6
|
||||
|
||||
![]() kestää varmasti 35" renkaat
Jos Nuttilla kestää ilman lukkoja blazeris 40" renkaat niin eiköhän kestä sama kenellä noi 35" ja nimim jonas_k lla on blazerin alla 42" tsl
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
etuvetarit ei tahdo kestää matalilla paineilla pidon kanssa leikkimistä isommilla pyörillä, tossun täytyy vissiin vaan pyöriä tarpeeksi ettei tule liikaa vääntöä osille.
multa meni suburbanista 10 bolt etuvetarin ristikko 33" pyörillä blazerissa taasen on alla ne 35" ja siitä ei oo hajonnut kuin -muutama vetarin ristikko -pari etuvetaria -pari raidetankoa -yks etuvälitys -kolme etukardaanin ristikkoa -etukardaani -simpukan kiinityskorva repes tässä taannoin -napalukot -muutama drive flange -vaihdelaatikosta muutama osa sisältä -kymmenkunta takakardaanin ristikkoa -koko takakardaani -pari perän yokea -3 kpl 12 pulttisen välitystä - eikä sitten oikeastaan paljo muuta... noista yks perävälitys, napalukot ja raidetanko on hajonnu maastoajossa, muut muuten, töihin mennessä tjsp. ihan hyvin noi vakioakselit siis kestää 35" pyöriä... uudemmissahan on 10 pulttinen takanakin, se kuuluu olevena heikompi mutta siitä mulla ei ole kokemusta. monella muulla ne kestää paljon paremmin, pompottamistakin jossain rajoissa ja muuta, mulla vaan on se midaan kosketus.... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onko mitään eroa kestävyyden suhteen 32" ja 33"?
Nojoo, kai niitten akseleiden pitäis kestää kun joillain kestää isommatkin; tuntuu vain niin yksilölliseltä tuo juttu. Onko 10 pulttisiin mitään vahvitusosia tai vastaavaa? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Se miten ne akselit kestää riippuu siitä ajetaanko sillä ihan oikeasti metsässä vai kierretäänkö vesilätäköitä ja joskus ajetaan jopa yli.
Isompaa akselia vaan alle jos rupeaa antautumaan. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vahvempia vetareita vahvempia vetarin ristikoita vahvempia ohjausosia, vahvemmat napalukkohilut, vahvempia kardaanin yokeja vahvempia kardaanin ristikoita vahvempia kardaaneita vahvempia olka-akseleita vahvempia murikoita lukolla ja ilman noita nyt ainakin aluksi... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GMC:n ja Blazerin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.02.2008 22:45 | |
Blazerin korotus? | Rokkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.01.2007 11:40 |
o. blazerin 4-6" korotus sarja. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2006 21:16 | |
blazerin korotus/simpukan Banaani?? | coupe74 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.09.2005 20:58 |
blazerin korotus.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.07.2005 13:58 |