Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2008, 21:32
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

GMC:n ja Blazerin korotus


Elikkä auttakaapa uutta harrastajaa mäessä.. omistan GMC Sierra classicin 5.0 4x4 -82 pitkälavainen ja -87 5.7 Blazerin..
Gmc:ssä 35" mudterrainit ja blazerissa 33" allterrainit. suojankaarien kulmat alkaa olemaan jo turhan lähellä, ja maastossa alkaa raapimaan kumia, aion kyllä suurentaa aukkojakin mutta nyt tarttis saada lisää maavaraa jo pelkän näyttävyydenkin takia.. Eli kysymys kuuluu miten saan parhaiten ja kohtuu pienellä budjetilla reilusti maavaraa gmc:hen ja pari tuumaa blazeriin, kuitenkin siten että maasto-ominaisuudet ei tipu nollaan ja mitä muutoksia tarvitsee tehdä ohjaukseen ja mitä ylipäätään tarvitsen ja mistä kyseisiä osia saan.. kiitän jo etukäteen vinssauksesta

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.01.2008, 22:08
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Maavaraahan ei saa kuin baarumia suurentamalla.

Mutta jousitukseen saa korotusta laittamalla Blazerin takajouset eteen (molemmissa), ja taakaa kiikut ympäri.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.01.2008, 22:35
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

multa saa noihin takakiikkujen kääntöön korvat, sopii molempiin autoihin

laita googlen kuvahakuun chevy shackle flip niin näet vähän ideaa

mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.01.2008, 13:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ahaa.. eli nyt alkaa hahmottumaan.. eli ainakaan ei kannnata käyttää lehden ja akselin välisiä korotuspaloja? eli nyt tarttis vaan saada ne korvat ja ylimääräsiä takajousia muutamat.. tartteeko muuten iskareita vaihdella ja vaikuttako tuo korotus ohjaukseen? osia voi kaupitella osoitteeseen: j_moisala@hotmail.com t:J.Moisala

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.01.2008, 14:04
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.883
Perusasetus

Kirjaudu ihmeessä sisään.
Pientä apua kuitenkin aloittelevalle:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=46110

Chevy metal!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.02.2008, 01:25
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Eli nyt tiedän suurin piirtein mitä pitää tehdä että saan gmc:n ja blazerin nouseen, niin vieläkin herää kysymys että mitä tapahtuu ohjaukselle ja MISTÄ SAAN OSTETTUA OSAT että ohjaus paranee? Entä iskarit? riittääkö originaalit vai mitkä pitäisi vaihtaa? ja jos jollain lojuu nurkissa ylimääräisiä blazerin takajousia, niitä korvakkeita ja/tai korotetun ohjauksen osia niin laittakaa sähköpostia: J_Moisala@hotmail.com

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.02.2008, 07:00
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
quote:
herää kysymys että mitä tapahtuu ohjaukselle ja MISTÄ SAAN OSTETTUA OSAT että ohjaus paranee? Entä iskarit? riittääkö originaalit vai mitkä pitäisi vaihtaa?
Tuossa apuja ohjauksen laittamiseen: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=42460

Iskarit saat kohdilleen kun jousitus on muuten kunnossa, niin sitten ajat auton ristiriipuntaa ilman iskareita. Mittaat sekä lyhyimmän, että pisimmän mitan iskarille, lisäät pisimpään sentin-pari ja saman vähennät lyhimmästä mitasta, ja sen jälkeen tilaat sopivat vaikka Racersplacesta, Offivarusteesta tai Offroadtarvikkeesta.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.02.2008, 07:23
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ai tällä tavoin, huom takalavaa ei ole nostettu vielä.


Jousikorotus tehty, renkaat 33"

Vältä HALPOJA kopioita !
www.makitacenter.com
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 01.02.2008, 22:45
volvolet-sugga volvolet-sugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.12.05
Sijainti: tussula, .
Viestit: 401
Perusasetus

3`korinkorotus taitaa olla halvin/helpoin tie saada pyörä aukkoihin tilaa, ei muutu
ohjaus, mulla on omassa takana shackleflip ja edessä skyjackerin soft springsit 4`
korotuksella, iskarit pidemmät ja etuaukot avarrettu taka osasta. joustoja tolla paketilla vajaa metri, piteemmillä iskareilla saa vielä lisää,

tp-21 maastoautojen ehdotonta aatelia!
joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään)
kaukas 4x4`n ski
t:Jari
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazerin korotus? Rokkari Tekniikka & Jutustelu 15 08.01.2007 11:40
o. blazerin 4-6" korotus sarja. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2006 21:16
blazerin korotus/simpukan Banaani?? coupe74 Tekniikka & Jutustelu 2 29.09.2005 20:58
blazerin korotus.. Tekniikka & Jutustelu 2 31.07.2005 13:58
o: blazerin vaihdelaatikko O/M/V Muut 1 14.12.2004 11:19


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).