![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() GMC:n ja Blazerin korotusElikkä auttakaapa uutta harrastajaa mäessä.. omistan GMC Sierra classicin 5.0 4x4 -82 pitkälavainen ja -87 5.7 Blazerin.. Gmc:ssä 35" mudterrainit ja blazerissa 33" allterrainit. suojankaarien kulmat alkaa olemaan jo turhan lähellä, ja maastossa alkaa raapimaan kumia, aion kyllä suurentaa aukkojakin mutta nyt tarttis saada lisää maavaraa jo pelkän näyttävyydenkin takia.. Eli kysymys kuuluu miten saan parhaiten ja kohtuu pienellä budjetilla reilusti maavaraa gmc:hen ja pari tuumaa blazeriin, kuitenkin siten että maasto-ominaisuudet ei tipu nollaan ja mitä muutoksia tarvitsee tehdä ohjaukseen ja mitä ylipäätään tarvitsen ja mistä kyseisiä osia saan.. kiitän jo etukäteen vinssauksesta ![]() Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Maavaraahan ei saa kuin baarumia suurentamalla.
Mutta jousitukseen saa korotusta laittamalla Blazerin takajouset eteen (molemmissa), ja taakaa kiikut ympäri. Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ahaa.. eli nyt alkaa hahmottumaan.. eli ainakaan ei kannnata käyttää lehden ja akselin välisiä korotuspaloja? eli nyt tarttis vaan saada ne korvat ja ylimääräsiä takajousia muutamat.. tartteeko muuten iskareita vaihdella ja vaikuttako tuo korotus ohjaukseen? osia voi kaupitella osoitteeseen: j_moisala@hotmail.com t:J.Moisala
Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kirjaudu ihmeessä sisään.
Pientä apua kuitenkin aloittelevalle: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=46110 Chevy metal! ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eli nyt tiedän suurin piirtein mitä pitää tehdä että saan gmc:n ja blazerin nouseen, niin vieläkin herää kysymys että mitä tapahtuu ohjaukselle ja MISTÄ SAAN OSTETTUA OSAT että ohjaus paranee? Entä iskarit? riittääkö originaalit vai mitkä pitäisi vaihtaa? ja jos jollain lojuu nurkissa ylimääräisiä blazerin takajousia, niitä korvakkeita ja/tai korotetun ohjauksen osia niin laittakaa sähköpostia: J_Moisala@hotmail.com
Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Iskarit saat kohdilleen kun jousitus on muuten kunnossa, niin sitten ajat auton ristiriipuntaa ilman iskareita. Mittaat sekä lyhyimmän, että pisimmän mitan iskarille, lisäät pisimpään sentin-pari ja saman vähennät lyhimmästä mitasta, ja sen jälkeen tilaat sopivat vaikka Racersplacesta, Offivarusteesta tai Offroadtarvikkeesta. Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ai tällä tavoin, huom takalavaa ei ole nostettu vielä.
![]() Jousikorotus tehty, renkaat 33" Vältä HALPOJA kopioita ! www.makitacenter.com |
#9
|
|||
|
|||
![]()
3`korinkorotus taitaa olla halvin/helpoin tie saada pyörä aukkoihin tilaa, ei muutu
ohjaus, mulla on omassa takana shackleflip ja edessä skyjackerin soft springsit 4` korotuksella, iskarit pidemmät ja etuaukot avarrettu taka osasta. joustoja tolla paketilla vajaa metri, piteemmillä iskareilla saa vielä lisää, tp-21 maastoautojen ehdotonta aatelia! joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään) kaukas 4x4`n ski t:Jari |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin korotus? | Rokkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.01.2007 11:40 |
o. blazerin 4-6" korotus sarja. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2006 21:16 | |
blazerin korotus/simpukan Banaani?? | coupe74 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.09.2005 20:58 |
blazerin korotus.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.07.2005 13:58 | |
o: blazerin vaihdelaatikko | O/M/V Muut | 1 | 14.12.2004 11:19 |