![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kannattaako tuollaiseen pitkään patrolliin pistää rahojaan kiinne? Eli siis käyttö hlö autoa vaihtamassa takaisin maasturiin, eli siis tuleva auto tulisi palvelemaan päivittäisessä ajossa. Tietty lapsi ei ole terve jos se ei leiki, niin melkosen varmasti ojan tuonne puolen silläkin tulee mentyä, kuitenkin hyvin maltillisissa rajoissa. Mitä tuollaisessa kannattaa ottaa huomioon, mikäli sellaisen renkaita alkaa potkimaan? Laitetaan nyt linkki mistä autosta on kyse: http://www.nettiauto.com/2280536
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa tarkistaa korin kiinnityspisteet, rungon takaosa sisäpuolelta, polttoainetankki, ja tekniikka toimii jos ei mitään ylimääräisiä kuulu... olihan tuolla linkin patrollilla hintaa ihan kohtuu kovasti... onhan tuo tosin 7 paikkanen pakettiauto ja siisti pällepäin ja leimaakin pitkästi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No hitsatahan näitä saa ihan v*tusti, rungon takapää ja korista lahoo kiinnityspisteet poikkeen. Ajo-omituisuuvvet samaa luokkaa raktorin kanssa.
Vakio turpopatilla mennään alle 10 kulutuksilla jopa, vapari vienee jonkin verran enemmän. Vaparilla ei jaksa pitkään ajella. Muuten melko huoleton peli, laatikot tuppaa parkumaan, varsinkin 5 pykäläiset. Miusta tuo yksilö on ihan vitun kallis, sit jos on ehjä peltinen, ni enää helvetin kallis. En oo tosin ehjäpeltistä vielä nähny. ![]() Summa-summaarum; osta vaan Pate. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ai sieltä löytyy riittävän iso talli pistää pate paloiksi ja tehdä kuntoon? Ei oikein mahtu tän talliin...
Vara osia vissiin löytyy ihan sadan kilometrin säteellä ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
92 mallin umpi keula tdi passsattia ei ole tehtaalta lähtenyt eikä niitä ole yhtään myynnissä tdi koneella esim mobile.de:ssä
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyseessä ei ollut TDi vaan TDI merkinnällä oleva kone. Tuossa tuo linkki viel uudestaan.. http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Passat_35i Ja koneessa oli tosiaan tuo R4 1Z -merkintä. Jos se kone on vaihdettu, ni siit en tiiä. Auto tuli mulle vanhana ja lähti kans aika pian sen tulon jälkeen. Valitettavasti en voi uteliaille selvittää, mitä otteessa luki. Ja täl hetkel ei ole minkäännäköstä mielenkiintoa ko. autoa kohtaan, kunhan ei tule ikinä takas. Kiitos. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs eroja nuihin patrolleihin tulee iän myötä, kun tuossa vaihdokiksi tarjoillaan monenmoista...
Eli siis edellä mainittu linkki uusiksi: http://www.nettiauto.com/2280536 Ja uudempi tarjokas: http://www.nettiauto.com/2312667 Molemmissa ainaskin reilu hinnoittelu... Kuinkas raktoreita nuo on ajaa, verrattuna vaikka hoojiihin? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Lada 2107 -88 myy/vaihtaa | komu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2008 22:43 |
Kiinnostus vaihtaa konetta | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.11.2006 08:50 |
Mixi vaihtaa Tbi Hei matolaatikkoon? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2006 16:32 |
kun vaihtaa jousipakat | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.04.2006 18:54 | |
Saako vanteen halkaisijaa vaihtaa | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 18.11.2005 07:45 |