![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Passat_35i ja tuolla tuo kone R4 1Z. Malliltaan TDI, mutta ei ole siis elektronisesti ohjattu, vaan mekaanisella pumpulla.. Ei siis TDi.. ![]() Viimeksi muokannut terppi : 05.07.2008 12:28 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaako tuollaiseen pitkään patrolliin pistää rahojaan kiinne? Eli siis käyttö hlö autoa vaihtamassa takaisin maasturiin, eli siis tuleva auto tulisi palvelemaan päivittäisessä ajossa. Tietty lapsi ei ole terve jos se ei leiki, niin melkosen varmasti ojan tuonne puolen silläkin tulee mentyä, kuitenkin hyvin maltillisissa rajoissa.
Mitä tuollaisessa kannattaa ottaa huomioon, mikäli sellaisen renkaita alkaa potkimaan? Laitetaan nyt linkki mistä autosta on kyse: http://www.nettiauto.com/2280536 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa tarkistaa korin kiinnityspisteet, rungon takaosa sisäpuolelta, polttoainetankki, ja tekniikka toimii jos ei mitään ylimääräisiä kuulu... olihan tuolla linkin patrollilla hintaa ihan kohtuu kovasti... onhan tuo tosin 7 paikkanen pakettiauto ja siisti pällepäin ja leimaakin pitkästi. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No hitsatahan näitä saa ihan v*tusti, rungon takapää ja korista lahoo kiinnityspisteet poikkeen. Ajo-omituisuuvvet samaa luokkaa raktorin kanssa.
Vakio turpopatilla mennään alle 10 kulutuksilla jopa, vapari vienee jonkin verran enemmän. Vaparilla ei jaksa pitkään ajella. Muuten melko huoleton peli, laatikot tuppaa parkumaan, varsinkin 5 pykäläiset. Miusta tuo yksilö on ihan vitun kallis, sit jos on ehjä peltinen, ni enää helvetin kallis. En oo tosin ehjäpeltistä vielä nähny. ![]() Summa-summaarum; osta vaan Pate. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ai sieltä löytyy riittävän iso talli pistää pate paloiksi ja tehdä kuntoon? Ei oikein mahtu tän talliin...
Vara osia vissiin löytyy ihan sadan kilometrin säteellä ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
92 mallin umpi keula tdi passsattia ei ole tehtaalta lähtenyt eikä niitä ole yhtään myynnissä tdi koneella esim mobile.de:ssä
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyseessä ei ollut TDi vaan TDI merkinnällä oleva kone. Tuossa tuo linkki viel uudestaan.. http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Passat_35i Ja koneessa oli tosiaan tuo R4 1Z -merkintä. Jos se kone on vaihdettu, ni siit en tiiä. Auto tuli mulle vanhana ja lähti kans aika pian sen tulon jälkeen. Valitettavasti en voi uteliaille selvittää, mitä otteessa luki. Ja täl hetkel ei ole minkäännäköstä mielenkiintoa ko. autoa kohtaan, kunhan ei tule ikinä takas. Kiitos. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
rekisteri otteesta selviää myös onko tdi. koska ensimmäiset suomeen virallisen maahantuojan kautta tulleet tdi passatit on tuotu 96-95 vuosien vaihteessa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Lada 2107 -88 myy/vaihtaa | komu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2008 22:43 |
Kiinnostus vaihtaa konetta | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.11.2006 08:50 |
Mixi vaihtaa Tbi Hei matolaatikkoon? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2006 16:32 |
kun vaihtaa jousipakat | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.04.2006 18:54 | |
Saako vanteen halkaisijaa vaihtaa | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 18.11.2005 07:45 |