Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.12.2008, 16:20
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asvirkku Näytä viesti
Olen lukenut joka ikisen Jeep lift threadin täällä, ja jokaisessa on hinnoista ja ostopaikoista lähinnä jotain mutua. Toki eri kiteistä on kommentteja ihan hyvin ks

4x4 garaden hinta RE6030 on 964€ + rahti
Halvin nettiostopaikka jenkeistä sis suomen ALV on 666€ + rahti.

Onko rahti jenkeistä 298€ enemmän kuin Saksasta? Itse en usko, ja kiire ei ole.
Mites noi hinnat nyt oikein on laskettu? 4x4 Garage on ainakin toimittanut miulle tavarat tosi pienellä rahdilla. Rubicon Express 4,5" sarja ja Bilsteinit joka nurkkaan rahteineen 1500 euroa. Iskarit oli satasen kappale ja rahti suunnilleen satasen eli korotussarja oli noin tonnin.

Jenkeistä kun olen tilannut, niin kokonaishinta on aina selvinnyt vasta kun VISA-laskulta näkee millä kurssilla ovat valuutat muuntaneet, rahdin osuuskin selviää yleensä vasta jälkeenpäin, tullissa taas selviää paljonko jonkin tietyn varaosan tulli on, ALV:n joutuu maksamaan myös rahdista... Joskus jälkeenpäin olen miettynyt miten paljon nopeammin olisin osat saanut Saksasta samalla hinnalla. Joitain osia taas ei kannata Hankkia Euroopasta kun joku tuntuu vetävän välistä ihan huolella.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
grand cherokee HV Tekniikka & Jutustelu 1 18.11.2007 01:08
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50

Sivu luotu: 21:17 (GMT +2).