Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asvirkku
Olen lukenut joka ikisen Jeep lift threadin täällä, ja jokaisessa on hinnoista ja ostopaikoista lähinnä jotain mutua. Toki eri kiteistä on kommentteja ihan hyvin ks
4x4 garaden hinta RE6030 on 964€ + rahti
Halvin nettiostopaikka jenkeistä sis suomen ALV on 666€ + rahti.
Onko rahti jenkeistä 298€ enemmän kuin Saksasta? Itse en usko, ja kiire ei ole.
|
Ei ole mutua, vaan hinnat vaihtelee melkoisen paljon paikasta ja kuljetuskuluista riippuen. 4x4garage saksasta toimittaa nopeasti ja edullisesti jos on tavara hyllyssä, ja asiakaspalvelu pelaa erittäin hyvin.
Jenkeistä itse tuote on halvempi, mutta kuljetuskuluja tulee enemmän tai vähemmän. Pelkkä low-priority surface mail Jenkeistä on tuon painoiselle paketille helposti 300€, ja siinä ei ole vielä tullit + alvit mukana. Toki jos saat johonkin konttiin sopivasti usutettua kamat niin selviät muutamalla kympillä. Aikaa sitten turaantuu min.6 viikkoa, mutta 8-12 viikkoa ei ole mikään ihme merikuljetuksissa. Low-priority lentorahtina tulee noin viikossa, mutta hinnat on sitten jo jotain ihan muuta.
Lainaus:
No ei oo tulossa muuta kuin läski kuski, tarkoittako tuo nyt sitten mahdollisia ongelmia katsastuksessa? Mua kun kiinnostaisi laadukas iskareilla ja jousilla varustettu 3" kitti, mutta niitä ei tunnu olevan...
|
XJ- jeeppiä saa korottaa 4" vakiokorkeudesta, koska jenkeissä on ollut myynnissä vakiosta 1" korotettu versio. Tarvitset vain viralliset paperit tähän jostain, Aro-yhtymältä nykyään pitäisi saada. Mutta RE:n 3,5" kitti saattaa korottaa jopa 5" jos ei ole MITÄÄN ylimääräistä autossa. Siitä se toki laskeutuu tuuman verran kun vähän käy metsässä venyttelemässä.