![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
käy mittaan jostain vakio hilusta runkopalkista akseliin ja ota kuva ja mittaat omastas ja ota kuva ja meet konttorille kuvien kanssa ja jos eivät halua uskoa käske mittaamaan itse. itse jouduin tekemään alleajosuojan ja muuttaa myös roiskesuojausta korotuksista ei kyselty mitään eikä edes mitattu. otteeseen tuli ne lukemat mitä sedälle sanoin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Miksi edes kysyy neuvoa, jos ei usko vastauksia?
|
|
|
||||
|
||||
|
baxxterin antamasta vastauksesta sai paremmin selvää kun katsastusmiehen antamasta. Mitäs tollaset parlokit kustantaa? Varmaan fiksuimmat, entäs millasia jarruletkuja porukka on laittanut korotettuihin hiluxeihin? Mistä saa pitempiä ja valmiiks sopivan pitusia....
|
||||
|
||||
|
Mä kävelin paikalliseen varaosaliikkeeseen vanha jarruletku mukana ja sanoin että tarttisiin 10-15cm pidemmän. Myyjä selaili hetken kirjoja todeten että "tuu hakemaan huomenna"... Maksoi mustaaksen 11e/kpl.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Toyota Hilux -86 Deliverator (Edullisesti?) | Morjenz | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 18.05.2009 10:50 |
| Joko olet vaihtanut syksy ilmat renkaisiin | Discovery | Chit-Chat | 2 | 15.11.2006 15:57 |