![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikä on sun mielestä paras regaskoko turbotetun hilxun ln65:n alle? Jos halua päästä hyvin perillä maastossa, ja ei ole tarkoitus ajaa kisoja.. 37"?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vähintään 38,5"
|
#3
|
||||
|
||||
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Rengaskokohan on makuasia. Itellä Hiluxi vaparikoneella ja ainakin 35" rattailla jaksaa mennä vielä mukavasti. Maastossa tarttis kyllä olla 4,7 jakovaihteiston rattaat tai jotain muuta mukavaa... Jossei kisoja ajelis ja vaan safarois ja renkaat mahtuu pyörimään niin mikäettei esim 35-37" Boggeri tai 37" Creepy... Pikkasen joutuu lokasuojia muokkaamaan edestä... Vaikka olis jousikorotusta ja korinkorotusta... Ja jäykkäakseli Hiluxin vakio ohjaus on sellanen, että leveemmät gummit ottaa pakostikkin ohjaukseen kiinni (kun puhutaan 14,5" ja leveimmistä kumeista, vaikkakin ois -44 ET vanne) ja muutenkin huonoa kääntyvyyttä joutuu rajottamaan... Tästä selviää uudemman renkkukeulan simpukalla (osa porukkaa kehuu paskaksi) ja hy-steeri varsilla...
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka paljon joutuu muokkaa/korottaa että ne mahtuu pyörimään?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
KVG joonas!!!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin... Täytyy taas kirjotella vähän itelle muistilistaa... (what-to-do) Projekti eläny taas hiljaiseloa intin takia... Loppusota loppu tossa maanantaina ja TJ ois 17... Kotiudun vihdoin 2.1.2009... Sitte on vuos lusittu... Kova ois kuume saada auto eksytyskuntoon Luumäelle, saa nähdä miten onnistuu... Rahotus ja kuinka jaksaa värkkäillä...
Leimalla käydään intin jälkeen (ei tullu intin aikana katsastuksesta mitään) Kisakuntoon tarttis ainakin (3kk aikaa väsäillä jos innostusta riittää): -Innokkaan apparin ![]() -Uudet takariiput ja takajousista lehti pois (muutenkin käydä väsyttää alustaa ilman iskareita) -Toimivan etukardaanin -Pidemmät jarrulinjat eteen ja taakke -Snorkkeli ja vähän työvaloja -Varavetari eteen ja murros... Ja nää ois jo aivan luksusta...... -Power Steering ![]() -Hiippailuvälitykset (Trail-Gearin 4,7 rattaat jakolootaan) -Beadlockit jos aikoo päästä eteenpäin -Hitsiperä (avoin ylimääränen murikka) -Pääkaari takatuin (palkkihelmoista lähtevä)
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Beetlokeilla välttää ainaskin tämmösiä
![]()
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää siltä että maaliman vahvin vanne on antautunut siunkin käytössä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux -86 Deliverator (Edullisesti?) | Morjenz | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 18.05.2009 10:50 |
Joko olet vaihtanut syksy ilmat renkaisiin | Discovery | Chit-Chat | 2 | 15.11.2006 15:57 |