Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.11.2008, 19:43
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Mikä on sun mielestä paras regaskoko turbotetun hilxun ln65:n alle? Jos halua päästä hyvin perillä maastossa, ja ei ole tarkoitus ajaa kisoja.. 37"?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2008, 19:54
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jonas_k Näytä viesti
Mikä on sun mielestä paras regaskoko turbotetun hilxun ln65:n alle? Jos halua päästä hyvin perillä maastossa, ja ei ole tarkoitus ajaa kisoja.. 37"?
Vähintään 38,5"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.11.2008, 20:00
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
Vähintään 38,5"
mikä ois sopiva leveys 16,5" ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.11.2008, 20:12
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nemi Näytä viesti
mikä ois sopiva leveys 16,5" ?
No ainakin 15"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.11.2008, 11:58
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Rengaskokohan on makuasia. Itellä Hiluxi vaparikoneella ja ainakin 35" rattailla jaksaa mennä vielä mukavasti. Maastossa tarttis kyllä olla 4,7 jakovaihteiston rattaat tai jotain muuta mukavaa... Jossei kisoja ajelis ja vaan safarois ja renkaat mahtuu pyörimään niin mikäettei esim 35-37" Boggeri tai 37" Creepy... Pikkasen joutuu lokasuojia muokkaamaan edestä... Vaikka olis jousikorotusta ja korinkorotusta... Ja jäykkäakseli Hiluxin vakio ohjaus on sellanen, että leveemmät gummit ottaa pakostikkin ohjaukseen kiinni (kun puhutaan 14,5" ja leveimmistä kumeista, vaikkakin ois -44 ET vanne) ja muutenkin huonoa kääntyvyyttä joutuu rajottamaan... Tästä selviää uudemman renkkukeulan simpukalla (osa porukkaa kehuu paskaksi) ja hy-steeri varsilla...
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.11.2008, 22:13
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
Vähintään 38,5"
Kuinka paljon joutuu muokkaa/korottaa että ne mahtuu pyörimään?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.11.2008, 10:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

KVG joonas!!!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.12.2008, 17:14
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Post

Nonniin... Täytyy taas kirjotella vähän itelle muistilistaa... (what-to-do) Projekti eläny taas hiljaiseloa intin takia... Loppusota loppu tossa maanantaina ja TJ ois 17... Kotiudun vihdoin 2.1.2009... Sitte on vuos lusittu... Kova ois kuume saada auto eksytyskuntoon Luumäelle, saa nähdä miten onnistuu... Rahotus ja kuinka jaksaa värkkäillä...

Leimalla käydään intin jälkeen (ei tullu intin aikana katsastuksesta mitään)

Kisakuntoon tarttis ainakin (3kk aikaa väsäillä jos innostusta riittää):
-Innokkaan apparin
-Uudet takariiput ja takajousista lehti pois (muutenkin käydä väsyttää alustaa ilman iskareita)
-Toimivan etukardaanin
-Pidemmät jarrulinjat eteen ja taakke
-Snorkkeli ja vähän työvaloja
-Varavetari eteen ja murros...

Ja nää ois jo aivan luksusta......
-Power Steering
-Hiippailuvälitykset (Trail-Gearin 4,7 rattaat jakolootaan)
-Beadlockit jos aikoo päästä eteenpäin
-Hitsiperä (avoin ylimääränen murikka)
-Pääkaari takatuin (palkkihelmoista lähtevä)
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.12.2008, 22:26
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
-Beadlockit jos aikoo päästä eteenpäin
Beetlokeilla välttää ainaskin tämmösiä
__________________
Maastossa se on mukavinta


www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA -
www.facebook.com/4x4parts.fi
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.12.2008, 22:29
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JERKKU Näytä viesti
Beetlokeilla välttää ainaskin tämmösiä
Näyttää siltä että maaliman vahvin vanne on antautunut siunkin käytössä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota Hilux -86 Deliverator (Edullisesti?) Morjenz O/M/V Ajoneuvot 17 18.05.2009 10:50
Joko olet vaihtanut syksy ilmat renkaisiin Discovery Chit-Chat 2 15.11.2006 15:57


Sivu luotu: 21:18 (GMT +2).