![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() nyt on tuo vetari homma hallussa, niin mites nuo perän laakerit sitten. Pitääkö välyksiä säätää ku pinionin laakerit vaihtaa. Vaihto niinki onnistuu, mutta nuo kello hommat jää tekemättä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
lakerit saatiin vaihettua.
loppupeleissä helppo homma ku hommas/teki oikeet työkalut. pitää laittaa myöhemmin pari kuvaa prässistä ja muista. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
nnnn
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2008 18:14 | |
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
patrollin etupyörän laakeri irti? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.11.2007 21:44 | |
hj:n kori irti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.09.2007 09:07 | |
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret | kivinen | O/M/V Muut | 1 | 31.07.2005 20:06 |