Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 04.11.2008, 18:32
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Jos et tarvi ehjänä laakereita niin aja rälläkällä ne halki. Ja siinähän on ennen laakeri tod.näk lukko "rikka" ni sille sama kohtalo, eli rälläkällä vaan. Mutta varo vetaria.
kato varalta ettei tuo lukkorikka oo kiertellä kiinni.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
patrollin etupyörän laakeri irti? Tekniikka & Jutustelu 7 17.11.2007 21:44
hj:n kori irti Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2007 09:07
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret kivinen O/M/V Muut 1 31.07.2005 20:06


Sivu luotu: 15:23 (GMT +2).