![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
kun oikean malliset lattakärkipihdit hommaa niin niillä lähtee lukkorengas helposti, samat toimii myös murrosremontissa ja aikamonessa kohtaa vaihdelaatikossakin.
rymppirengas on tosiaan tiukassa!!ulosvetäjän pitää olla tosi tanakkaa tekoa jos meinaa sillä onnistua. cnc-ohjattu rälläkkä on loistava apuväline tässäkin hommassa, rymppiholkkia ei tartte edes hioa poikki kun se antautuu huonollakin ulostajalla. jos liian ahnaasti hioo niin saattaa tehdä vetariin sellaset kolot että öljytkin karkaa sitä pitkin stefan ohi, heikennyksestä puhumattakaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2008 18:14 | |
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
patrollin etupyörän laakeri irti? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.11.2007 21:44 | |
hj:n kori irti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.09.2007 09:07 | |
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret | kivinen | O/M/V Muut | 1 | 31.07.2005 20:06 |