Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 04.11.2008, 18:45
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.709
Perusasetus

kun oikean malliset lattakärkipihdit hommaa niin niillä lähtee lukkorengas helposti, samat toimii myös murrosremontissa ja aikamonessa kohtaa vaihdelaatikossakin.

rymppirengas on tosiaan tiukassa!!ulosvetäjän pitää olla tosi tanakkaa tekoa jos meinaa sillä onnistua. cnc-ohjattu rälläkkä on loistava apuväline tässäkin hommassa, rymppiholkkia ei tartte edes hioa poikki kun se antautuu huonollakin ulostajalla. jos liian ahnaasti hioo niin saattaa tehdä vetariin sellaset kolot että öljytkin karkaa sitä pitkin stefan ohi, heikennyksestä puhumattakaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
patrollin etupyörän laakeri irti? Tekniikka & Jutustelu 7 17.11.2007 21:44
hj:n kori irti Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2007 09:07
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret kivinen O/M/V Muut 1 31.07.2005 20:06


Sivu luotu: 18:29 (GMT +2).