![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
tää rakenne on sellanen japanialais inkengöörin taidonnäyte!! ensiks pitää saada purettua että saa purettua!! laakeri on omassa pesässä joka purkautuu vaan yhteen suuntaan, ulkokooliin ei pääse käsiksi ennenkuin saa pesän pois vetarin päältä. varmaan jollakin on kuvia, vähän vaikee selittää, joka tapauksessa ikävä rojekti laakerin vaihto on hiacet, hiluxit ja läjät.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2008 18:14 | |
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
patrollin etupyörän laakeri irti? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.11.2007 21:44 | |
hj:n kori irti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.09.2007 09:07 | |
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret | kivinen | O/M/V Muut | 1 | 31.07.2005 20:06 |