Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 30.10.2008, 16:07
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Eipä ole juuri järkeä laittaa turboa 2L moottorin jälkeen. Itse aikoinaan laitoin noin 20 tkm ajettuun moottoriin ja 18 tkm ajon jälkeen oli totaalisen paskana koko moottori. Kansi halki, männän renkaat pätkinä, kiertokankien männän tapin puoleiset silmät venähtäneenä yms.

Eli varmin on hommata suoraan jostakin 2L-T moottori niin se vielä kestää ajaakin...
Tuohan nyt on ihan höpöhöpö-yleistämistä. Käyttäjässä vika, jos L/2L-kannen saa halki. Männänrenkaat nyt on viimoset, mitä turbotus tuosta rikkoo. Nuo m-tapin helatkin pysyis hyvin muodossaan jos ei hela ois alkujaan ollu väljä kun turbotit. Itsellä ~40tkm turbohiluksilla takana, ja ainoa ongelmapaikka kiertokangen alapään laakeriliuskat nelospytyltä. Kansipahvi meni, mutta se nyt oli puhdasta huonoa tuuria, kun vesiletku pamahti juuri piitkän vedätyksen jälkeen, ja piti kone sammuttaa kuumana.

Paineita oli käytännössä koko tuon ajan 2,2bar ja 10mm nestepäällä ruokaa niin, että taivas tummu täysillä paineilla. Ei sitä ainakaan heikoksi koneeksi voi moittia.

Mazza nyybänä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN46 Hiluxin turbotus Masai Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2010 21:39
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09


Sivu luotu: 13:41 (GMT +2).