Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.10.2008, 11:20
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Eipä ole juuri järkeä laittaa turboa 2L moottorin jälkeen. Itse aikoinaan laitoin noin 20 tkm ajettuun moottoriin ja 18 tkm ajon jälkeen oli totaalisen paskana koko moottori. Kansi halki, männän renkaat pätkinä, kiertokankien männän tapin puoleiset silmät venähtäneenä yms.

Eli varmin on hommata suoraan jostakin 2L-T moottori niin se vielä kestää ajaakin...


Oisko ollu jotain muuta häikkäää, liiat ahtopaineet, tai liian suuret pakopaineet? Itellä kestäny komiasti n.10tkm tuo 2L2, saa nähä kauanko kestää, 3" putkisto, omavalmiste pakosarja, ahtoja 0.8.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN46 Hiluxin turbotus Masai Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2010 21:39
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09


Sivu luotu: 06:04 (GMT +2).