Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 29.10.2008, 13:48
J_Lanttola:n Avatar
J_Lanttola J_Lanttola ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.10.08
Sijainti: Tuuri
Viestit: 53
Perusasetus

Niin tuostahan on vähän kahta tulkintaa, toiset on sitä mieltä että kun kone vaihdetaan mallisarjaan kuulumattomaan/ahdetaan, teho saa aina nousta 20% alkuperäiseen nähden, vaikka kyseesssä olisi mallisarjan laiskin versio.
Toiset taas on sitä mieltä että tuota 20% lisäystä voidaan käyttää vain mallisarjan tehokkaimmasta laskettuna jolloin auto pitää muutenkin vastata mallisarjan tehokkainta. Joka pitäisi myös pystyä todistamaan.

Eli siis jos vaikka corollaa on tehty 1.3 ja 1.6 moottorilla ja haluat ahtaa 1.3 koneen niin periaatteessa teho saisi olla 20% enemmän kuin 1.6:ssa ja auto pitää vastata silloin 1.6:sta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN46 Hiluxin turbotus Masai Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2010 21:39
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).