![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eli jos jos dieselöi SJ413:n, niin ei tarvitse tehdä mitään muutoksia...? Olettaen tietysti että uuden moottorin paino, teho ja iskutilavuus on sääntöjen puitteissa. Edit. Sierran 2.3 diesel on ranskalainen Indenor, samaa moottoria oli takavetoisissa Pösöissä. Käsittääkseni ko kone on valurauta kannella, painava ja vanhanaikainen. Eli sillä voi olla ongelmia etuakseli painojen kanssa. VW:n 1.9 td olisi kevyt vaihtoehto, ja siihen taisi saada oikein muutos sarjojakin? Kenen tekemä tuo suzukin 1905 cm3 diesel moottori on?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 22.10.2008 22:31 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan ollu PSA
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo pösön kone se on sekin, tutulla on sellainen alkuperäinen 1.9TD suikka muttei ole kilvissä kun on ihan offi käytössä ainoastaan.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No niin,.. taas on jotain tuhoa saatu aikaan,......
Nyt on kiuas sitten löytänyt paikkansa Laturi / Tehostin hässäkkä,... tämä ei ole se kalastusväline joksi tätä joku vois luulla ![]() Opelin tehostin ei enää sopinut pellina alle ja nurkasta löyty pajeron tehostin ja jalka josta muokkaamalla sai tuohon sopivan. Syylärikään ei ihan rehellisesti pellin alle sopinut. Ei se kuitenkaan paljoa tule ulos ja tuohon tulee vinssi vielä eteen suojaks. Ja tässä viimeisenä ja vähäisimpänä tällainen koevedos Z-ohjauksesta ja sanotaan samaan hengenvetoon että, joo tulee vielä vahvikkeet nurkista, kesti kyllä tuolleenkin veivata tallillnlattialla paikallaan mutta oletan että tarvii vahviketta ja senkin jälkeen käyttöä ajatuksella,... kellä sitä on?
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta Viimeksi muokannut Kimpsu : 01.11.2008 13:38 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuossa koe käyttelyn aikana leikkas pajeron ohjaustehostimen pumppu kiinni ja nyt pitäs tehdä tuosta tehostin/laturi hässäkästä ns. rev.2 malli ooppelin pumpulle ja tuossa vk lopun aikana pitäs tehdä leveämmät vanteet kun ei tunnu käytettyjä 10" leveitä löytyvän ja uudet maksaa liikaa,... visu kun on. Tässähän ne pekkaspäivät kuluu suskaa pajoessa,.. no on kait niitä pöljempiäkin harrastuksia,... en nyt tosin yhtäkkiä hoksaa mikä ois,... ![]()
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois sitte taas jotain uutta tinattu suikkaan.
Tänään pääsin jo koe ajollekkin ja toimi jopa ihan kiitettävästi mitä nyt yks etuiskari jumittui ja vanha laho lämppärin letku losahti mutta niitä ei lasketa. Tehostimen pumppu vaihtui takaisin malliks "opel", hieman tuli hulluun paikkaan muttei muuallekkaan sopinut. Vanteita tuli kans tehtyä. Tuossa yhdistyi Omegan 15" vanteen sisäkehä 7" mangelsin ulkokehään,... ja puikkoa paloi niin mahottomasti, huomenna nähdään pitääkö vielä ilman sisäpiolella? se selviää huomenna kun väännetään 33/12,5 renkaat päälle. Siinä näkyy leveyden kasvu aika hyvin. Tasapainoon lie turha kokeilla kun heittokellona toimi puolisokeat silmät,... ja eihän näitä moukku renkaita muutenkaan koskaan saa tasapainoon ja varmasti ei susukissakaan huomaa mitään tärinää kaikkien muiden tärinöiden ohella ![]() Ja loppu silaus,... Kirjo peltikatto maali mattamustana luonnollisesti, sopii joka paikkaan niinnkuin pikiöljy ![]() Vanteista tuli 15"x10" et-30 (kun ite tekee niin saa just semmoset kun sattuu tulemaan)
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta Viimeksi muokannut Kimpsu : 24.10.2008 23:18 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuten pidä tuo ohjaustehostajan remmi. Koska leikkaa noin lyhyeltä matkaa tuota kampiakselin ratasta. Tee johonkin väliin joku ylimääränen rulla, joka ohjaa remmiä kiertämään kampipyörää pidemmältä matkaltaan. Paras olis jos se rulla sijaitsis jossakin tuossa kampiakselin oikealla puolella, kun kuvaa katotaan. Muuten näyttää aika mukavalta.
![]() Itelläkin haaveissa diesel voimaa nivan nokalle, joskus... ![]() Viimeksi muokannut keranha : 24.10.2008 23:20 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:isuzu kone+laatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 13:03 | |
Charaden kone Suzukiin? | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.12.2006 08:57 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
m:Isuzu trooperin viallinen laatikko | kesis | O/M/V Muut | 0 | 06.02.2005 21:39 |
m: HJ 60 kone ja laatikko | O/M/V Muut | 0 | 24.08.2003 07:59 |