Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.10.2008, 20:43
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Perusasetus

Miksi ihmeessä noin pitkät riiput? Vai meinaatko noin paljon isompaa rengastusta, ettei mahtuisi pyörimään? Itse en korottaisi suzukia noin paljon kun on muutenkin jo niin kaatuma herkkä. Tai Jos korottaisin sitten laittaisin jo 16" leveetä pyörää että pysyisi pystyssä paremmin.

Mutta täähän on vaan mun mielipide jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Joten ei palkokasveja sieraimiin.

Vastaa lainaten
Vanha 21.10.2008, 20:49
Kimpsu:n Avatar
Kimpsu Kimpsu ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Tornio
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti
Miksi ihmeessä noin pitkät riiput? Vai meinaatko noin paljon isompaa rengastusta, ettei mahtuisi pyörimään? Itse en korottaisi suzukia noin paljon kun on muutenkin jo niin kaatuma herkkä. Tai Jos korottaisin sitten laittaisin jo 16" leveetä pyörää että pysyisi pystyssä paremmin.

Mutta täähän on vaan mun mielipide jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Joten ei palkokasveja sieraimiin.
Riiput on ollet tuossa ennestään jo, ja ei ollut tähän hätään lyhempiä laittaa, tosihan se on ettei tuo pystössä pysy mutta 33" renkaat tulee alle ja tuo diiselimylly vielä painottaan niin lyhentelen noita sitten kun näkee miten rattaat sopii pyöriin ja elään.

Ei meillä palkokasveja nenään vedellä

Aina ei voi voittaa,......
Ei edes joka kerta
Vastaa lainaten
Vanha 21.10.2008, 21:05
jallu80:n Avatar
jallu80 jallu80 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 31.12.05
Sijainti: Vieremä, Finland.
Perusasetus

Sulla on pikkusen ollu tekelehtimistä... Minä oon just saanu ryöväriin paikattua lattian ja muutamia valoja oon ehtiny kunnostella. Piru ku ois tuommonen taito ja tekemisen tahti! Mutta kyllä ens viikolla ois leimalle tahto.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:isuzu kone+laatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.10.2007 13:03
Charaden kone Suzukiin? asentaja Tekniikka & Jutustelu 7 23.12.2006 08:57
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko trail76 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.03.2006 17:19
m:Isuzu trooperin viallinen laatikko kesis O/M/V Muut 0 06.02.2005 21:39
m: HJ 60 kone ja laatikko O/M/V Muut 0 24.08.2003 07:59

Sivu luotu: 06:41 (GMT +2).