![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Miksi ihmeessä noin pitkät riiput? Vai meinaatko noin paljon isompaa rengastusta, ettei mahtuisi pyörimään? Itse en korottaisi suzukia noin paljon kun on muutenkin jo niin kaatuma herkkä. Tai Jos korottaisin sitten laittaisin jo 16" leveetä pyörää että pysyisi pystyssä paremmin. Mutta täähän on vaan mun mielipide jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Joten ei palkokasveja sieraimiin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei meillä palkokasveja nenään vedellä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Sulla on pikkusen ollu tekelehtimistä... Minä oon just saanu ryöväriin paikattua lattian ja muutamia valoja oon ehtiny kunnostella. Piru ku ois tuommonen taito ja tekemisen tahti! Mutta kyllä ens viikolla ois leimalle tahto.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:isuzu kone+laatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 13:03 | |
Charaden kone Suzukiin? | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.12.2006 08:57 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
m:Isuzu trooperin viallinen laatikko | kesis | O/M/V Muut | 0 | 06.02.2005 21:39 |
m: HJ 60 kone ja laatikko | O/M/V Muut | 0 | 24.08.2003 07:59 |