![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Suzuki 2.2 Diesel (Izuki)Eli tällaista olis tarkoitus alkaa roplaamaan. (Auto on poistettu tieliikenne käytöstä toistaiseksi) Tuli hankittua tuollainen suikka ja samalla isuzun 2.2D kone ja vaihteisto. Katsastukseen tätä ei ole tarkoitus lähteä viemään eli sen suhteen ei tarvi murehtia ja ei mahda tarvia edes harkita lailliseks tuolla koneella suomessa. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta dieselöinnistä? Syyläri ja vinssipeti menee uusiks tietty ja vaihteiston ja jakoloovan välinen gardaani typistyy aika nysäks. Tällainen on lähteissä Tässä on potilas "elimen siirrossa" Ja tässä "siirto elin"
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta Viimeksi muokannut Kimpsu : 24.12.2008 10:51 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään saatu jotain pientä taas aikaseksi,...
Susnan voima moottori on "nypätty" pois. Siinä on nyt Suzuki & Isuzu vierekkäin, pientä koko eroa havaittavissa,... sopiikohan? Tiukkaa tekee,........ pakko se on sopia ko on vihitty,...... Kyllä se sinne alkaa istumaan, tuosta pitäs vielä n.10cm saada takemmas ja alkaa rustaan uusia moottorin petejä runkoon ja taikoon jostain väligardaani joka ei sai olla paljon yli 15cm pitempi.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta Viimeksi muokannut Kimpsu : 20.10.2008 20:42 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuis paljo painavemp shiatsun kone on ko suzukin?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole tarkkaa paino eroa tiedossa mutta näkeehän tuon korvallaki että painavampi on ja aika paljon,.... villi veikkaus että varmaan joku vajaa 100kg tulee lisäpainoa, toki jakoloovaakin siirretään taaemmas ettei kaikki paino tule etuakselille lisää.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taas tuli pikkasen touhuiltua tuon läjän kimpussa,...
Uusi väligardaani tuli tekastua,... tuli kyllä luvattoman helposti. Isuzussa ja suzukissa oli samankokoiset ristikot joten liitin isuzun eka ristikon suzukin toiseen suoraan ja siinä se koko komeudessaan ja just oikean mittainen ilman hitsailua. Etupään SOA tuli kans tekastua kun ei ollut materiaalia tehdä uusia moottorin korvallisia, raidetanko tulee aluks mallia Z. Alko tuo 31" töppönen näyttää suikanki alla pieneltä.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Miksi ihmeessä noin pitkät riiput? Vai meinaatko noin paljon isompaa rengastusta, ettei mahtuisi pyörimään? Itse en korottaisi suzukia noin paljon kun on muutenkin jo niin kaatuma herkkä. Tai Jos korottaisin sitten laittaisin jo 16" leveetä pyörää että pysyisi pystyssä paremmin.
Mutta täähän on vaan mun mielipide jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Joten ei palkokasveja sieraimiin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eri asia on sitten miten konttorilla suhtaudutaan etuakselimassaan?
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- Viimeksi muokannut Poor : 22.10.2008 06:56 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sais nähdä paljon painaa kun saan kurottua tuon kasaan. Moottorin petiraudat sain tänään tekastua töissä ja pitäs alkaa illalla rustaan konetta paikoilleen.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Suzukilta pyytämässäni todistuksesta löytyy tuo kyseinen 1.9TD, että ainakin maahantuoja todistaa samaan mallisarjaan kuuluvaksi.
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tuohan voi olla ihan tarpeellinen paperi jos tätäkin alkais katsastamaan joskus.
Tiedätkö onko kukaan saanut kilpiin yli 2litrasta dieseliä susukiin?
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eli jos jos dieselöi SJ413:n, niin ei tarvitse tehdä mitään muutoksia...? Olettaen tietysti että uuden moottorin paino, teho ja iskutilavuus on sääntöjen puitteissa.
Edit. Sierran 2.3 diesel on ranskalainen Indenor, samaa moottoria oli takavetoisissa Pösöissä. Käsittääkseni ko kone on valurauta kannella, painava ja vanhanaikainen. Eli sillä voi olla ongelmia etuakseli painojen kanssa. VW:n 1.9 td olisi kevyt vaihtoehto, ja siihen taisi saada oikein muutos sarjojakin? Kenen tekemä tuo suzukin 1905 cm3 diesel moottori on?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 22.10.2008 22:31 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan ollu PSA
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:isuzu kone+laatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 13:03 | |
Charaden kone Suzukiin? | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.12.2006 08:57 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
m:Isuzu trooperin viallinen laatikko | kesis | O/M/V Muut | 0 | 06.02.2005 21:39 |
m: HJ 60 kone ja laatikko | O/M/V Muut | 0 | 24.08.2003 07:59 |