![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosiasiahan on ettei sitä korotusta saa jos jouset on löysät. Silloin se on pois pehmeydestä ja jousien käyryyden takia joustovaroista. Itte oon kyllä kohtuu tyytyväinen SOA:han ja vain aavistuksen käppyröihin jousiin. Ei ihan mahdottomasti häviä joustoissa kaverin kiekka-alustalle. Ajomukavuudessa kyllä ollaan eri vuosituhannella. Se 5 lovinen lootahan ei auta muissa kuin maantiesiirtymissä eli kannattaako? Maastossa varmasti pärjää välitetyillä jakolootalla ja perillä. Itte suosittelisin seuraavaa: - Kierrejouset ainakin eteen, ehkä SOA taakse jos ei jaksa askarrella sinnekin kierteitä. - 3B (tai B) kone turbolla ja kuritetulla pumpulla - Mekaaninen vinssi niin sisään kuin sopii, syyläri likelle propellia ____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bertan kytkinhärö | AnttiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.01.2006 14:48 |
bertan akut | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 22.11.2005 01:41 |
Bertan "ohjaustangosta" | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.02.2005 15:26 |
M: Bertan B-kone | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 09.12.2004 19:03 |
Bertan maski | PikkuF | O/M/V Muut | 0 | 21.10.2004 00:07 |