Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.08.2006, 19:59
tttreg:n Avatar
tttreg tttreg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Kiitos linkistä. Toinen murros on nyt vaihdettu TML:n "vakio" murrokseen.

Ohjeet oli tarpeen, sillä niidenkin kanssa hommaan meni reilut 15 tuntia. Vaihdoin olkatapin laakerit, pyöränlaakerit ja kaikki tiivisteet ja stefat mitä löytyi - myös ne pallonivelen takana olevat.

Toinen puoli menee varmasti (toivottavasti) jo paljon nopeammin. Onneksi tähän hommaan ei tarvinnut ryhtyä TML Trophyn aikana!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvon murroksen suojakumi? oska80 Tekniikka & Jutustelu 19 18.02.2008 18:04
Murroksen irroitus 303 Volvosta. tfr16 Tekniikka & Jutustelu 8 13.12.2006 23:16
Portaalin murroksen suojakumi IironSika Tekniikka & Jutustelu 30 19.08.2006 09:05
Toyota BJ/FJHJ murroksen vaihto Hippo Linkit 3 25.01.2006 14:44
Toyotan murroksen rasvaaminen? mikjus Tekniikka & Jutustelu 12 21.07.2005 16:55


Sivu luotu: 15:47 (GMT +2).