Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fj40
Jos pyöränlaakereihin ei tarvi kajota on nopeampikin tapa vaihtaa murros:
Napalukon kansi pois, sokka pois, pallon tiivisteet irti, olkavarsi irti, jarrusatula irti, hiukan kääntelyä ja vääntelyä, KAS koko napa on irti ja eikun murros vaihtoon sekä stefa vaihtuu myös näppärästi samalla.
Jaa JOKERI kerkes ensin..
|
Ei kyl pitäis tarvia kajota kuin ainoastaan tuohon murrokseen.
Toivon mukaan se sieltä kosahti...
Tänään kävin ajamassa tuota uutta ostosta Lj70(arbit edessä ja takana) ajelin jyrkkää lumista rinnettä ylös kesken kovan vedätyksen olikin kauhea kolo sielä ylhäällä ja siihen töksähti auto sitten aika rajusti. Sitten kun lähdin laskemaan vapaalla mäkeä alas niin hanttarin rengas tuli sutissa.. Sitten kokeilin alhaalla ajaa eteen päin niin liikkui kyllä mutta hanttarin puoleta kuului pauke.. vapautin arbit ja laitoin sitten vielä nelivedonkin pois niin silti oli sama tilanne. Mutta kun vapautti lisäksi vielä napalukot niin sitten lähti hyvin rullaamaan ja sain ajettua auton kotiin takaveto päällä.
Murrosta minä itse epäini ensimmäisenä ja sekait sieltä ekana menee rikki jos jotain menee..
Eli helpoin murroksen vaihto tapa on nyt se tieto mitä tarvisin että pääsis huomena kavereiden mukaan ajeleen.. Onko tuo monenkin tunnin operaatio siis pelkkä murroksen vaihto?? Ei tässä kuitenkaan ekaa remppaa elämässä tehdä mutta tämä homma mikä nyt tuli eteen on kyllä ensimmäinen tämmösenään.. Jos on jtn erityis huomautettavaa huomiseen remppaan niin voi kertoa.