Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 23.03.2023, 14:52
eseestie:n Avatar
eseestie eseestie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.12
Sijainti: Lempäälä
Viestit: 329
Perusasetus

Lainataas hieman tätä topic:a niin ei tarvitse tehdä uutta...

Eli, tarkoituksena olisi istuttaa OM606.962 (turbo) moottori -91 W463 300GD konehuoneeseen. Auto on tehtaalta lähtenyt OM603.931 (vapari) moottorilla ja 5-vaihteisella (717.439) manuaalivaihteistolla.

Auto on mitä ilmeisemmin varustettu kaksoismassa vauhtipyörällä, nyt olisikin ajatuksena vaihtaa kaksoismassan tilalle ns. kova vauhtipyörä ja jousitettu kytkinlevy.

Kysymys: Sopiiko 603:sen (vapari) ns. kova vauhtipyörä 606:seen (turbo)?

Ei, automaattiaski EI ole vaihtoehto!
__________________
http://laakinpeli.omasivu.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:35 (GMT +2).