![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Gen1 pikkulaatikon vauhtipyörä isoon laatikkoon?Onko käytönnössä mahdollinen toteuttaa jostain luin että pikkulaatikon pelti 1mm ja ison 8mm ja limppu olis 10mm paksempi onko kukaan koittanu seotella osia? Ja onko levy ja asetelma sama molemmissa?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Noi pellit sopii vain kyseisiin laatikoihin ja kytkimet on erilaisia.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan korvannut G1 Paheron ALBn vetojousta millään yleismallin tarvikejousella? Koko systeemi on näkyy itse väsätty ruosteen takia, mutta jousen kiinnike on mahdollisesti tehty väärän kätiseksi ja itse jousi vaikuttaa melko kuolleelta.
Tuommoinen ei mittojen puolesta kauhean kaukana olisi, mutta lieneekö liian jäykkä... https://www.ikh.fi/fi/vetojousi-rst-...2kpl-vj1203035 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Gen 2 pahero 2.5tdi. Mikä tuo ympyröity mötikkä akun kyljessä on ja mitä tekee? Johdot palanut siitä ja en keksi, mihin alan niitä kytkemään :E
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Olisko vakkarin toimilaite ? Mihin toi musta paksumpi kaapeli/vaijeri menee ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Vaihteistosta ja varusteista.
Kaivataan tietoja. Sopiiko 2 gen pajeron bensan ja dieselin laatikot päittäin eri koneiden perään? Entäs jos manuaalin haluaa automatisoida, niin käykö esim bensan automaatti dieseliin tai päinvastoin?
Lisäkyssärinä onko joku jälkiasentanut vakkaria tai ilmastointia gen2:seen? Helpoin tietysti omalla kohdalla olis ostaa vaikka Konevikainen automaatti vakkarilla ja ilmastoinnilla, mutta jos ei satu löytymään kuin bensakoneisia, niin tuottaako moottorin vaihto päänvaivaa? Sinänsä mitään kauheeta ongelmaa ei ole sovittaa vaikka jonkun ihan eri auton laatikkoa 2.8 dieselin perään, kun siinä on tuollainen sovitelevy jokatapauksessa, niin semmonen on kohtuu vaivaton tehdä sopiva, mutta jos haluais päästä "helpolla". Omassa on kone ihan tikissä ja perät ok, mutta laatikko vollottaa vitosella ja koppa alkaa olleen aika valmis, niin sillä kiinnostaisi tehdä kahdesta kerralla hyvä, tai jos vanhan rungon ja kopan pelastaa, niin vähintään se automatisointi. Meneehän tuo toki tuollaisenaankin vielä varmasti monta sataa tuhatta ennenku hajoo, mutta nyt ois aikaa pitää rojektina. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |