![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: Omasta kans heitin takalämppärin hiiteen. Näyttää siltä, että joku on tarkoituksella tehnyt lisäreikiä sinne sisäkierron läpän ympärille ja sieltä se vuotaa. En todella ymmärrä, että miksi. Edit 2.0: Reiät tukkoon niin nyt näyttäs toimivan niinkuin pitää, enää keskisuuttimista toinen puhaltaa vain kuumaa ja toinen melko kylmää, mutta siellä varmaan on ne raitisilmaläpät ihan viturallaan. Onneksi ne voi laittaa tukkoon, niin ei häiritse. Ei tommonen 2 gen karvalakkivarusteltu pajero kyllä ole mikään sauna, kun paljaat pellit hohkaa kylmää, mutta kyllä sillä tosiaan tarkenee. Viimeksi muokannut M4x4 : 07.12.2021 12:30 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Renkaista 2004 pitkä 3.2did pajero. Millaisia renkaita ja vanteita voi laittaa? ilmeisesti 16" on minimi? Tekisi mieli hommaa nappularenkaat katusliksien tilalle kun tulee taatusti alle 5000km vuoteen ajoa. Edessä on 20-30mm korotuspalikat mut muutoinhan auto on ns. vakio. tekisi mieli joku 8x16 et0 tai jopa miinukselle laittaa.. tai leveämpikin, miksi ei. mikä kumi menis? 265/75/16? Tai mikähä s eolisi offikokona? 31.5x10.5x16?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Taakse tarttis jarrukilvet löytää. Merkkasivat puutteen korjauskehoitukseksi. -97 2.8 diisseli. Uusia saisi merkkiliikkeestä tilaamalla, hinta oli useampia satasia kappale. Tarvikkeet olivat loppu useammallakin toimittajalla, kun viimeksi katselin. Käytetyt ehjät lienevät yhtä yleisiä, kuin rehelliset poliitikot.
Tietääkö kukaan kohtuullisen edullista hankintapaikkaa, vai rupeanko nakertamaan jotain kötöstyksiä suorasta levystä? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/mb858535
https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/mb858533 milneroffroadilla ois ollu vaan toiselle puolen, jos sepitykseen auttaa |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jarrukilpien irroittaminen käsillä -97. Kuinkas tuo taka-akseli purkautuu. Jarrut pois, tehty. Käkkärin vaijeri kilvestä irti. Sokka löytyi moskan alta, eipä välitä vaijeri irrota kohtuullisella voimankäytöllä. Liuotus menossa.
Akselin pään pultit auki, lähteekö koko paketti vetämällä pois, vai onko vetarin päässä c-klipsiä? Putoaako murikan päästä jotain kotelon sisälle? Tojoja on kyllä tullut purettua, mutta näitä ei. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |