![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Taakse tarttis jarrukilvet löytää. Merkkasivat puutteen korjauskehoitukseksi. -97 2.8 diisseli. Uusia saisi merkkiliikkeestä tilaamalla, hinta oli useampia satasia kappale. Tarvikkeet olivat loppu useammallakin toimittajalla, kun viimeksi katselin. Käytetyt ehjät lienevät yhtä yleisiä, kuin rehelliset poliitikot. Tietääkö kukaan kohtuullisen edullista hankintapaikkaa, vai rupeanko nakertamaan jotain kötöstyksiä suorasta levystä?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/mb858535
https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/mb858533 milneroffroadilla ois ollu vaan toiselle puolen, jos sepitykseen auttaa |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jarrukilpien irroittaminen käsillä -97. Kuinkas tuo taka-akseli purkautuu. Jarrut pois, tehty. Käkkärin vaijeri kilvestä irti. Sokka löytyi moskan alta, eipä välitä vaijeri irrota kohtuullisella voimankäytöllä. Liuotus menossa.
Akselin pään pultit auki, lähteekö koko paketti vetämällä pois, vai onko vetarin päässä c-klipsiä? Putoaako murikan päästä jotain kotelon sisälle? Tojoja on kyllä tullut purettua, mutta näitä ei. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
gen2 5.23 välitys paineilmalukolla niin ei oo kun nyhtää ulos. Eli ei oo c lukkoa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos. Tekaisin jarrukilven korvikkeet suorasta levystä. Sen verran oli lujaa keskiosaa jäljellä, että hitsaamaan pystyi. Nyt on taas keksintö leimattu ja kärryä vetämässä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Alko pajero tihkuu öljyy lämpösenä. Etumurikka aiva öljys ja ajoin tallii. Pitänee vaihtaa samal murikan öljyt ja kaikki tiivisteet ja stefat, tai no kos ei ny pinionin stefaa tarttis alkaa vaihtaa..
Kysymys että onko mitä öljyy tuonne kipattava, laitanko vain tota samaa 80/90 mitä nya nyykkärikki syö vai onko jokku omat litkut? Sit vetarie stefoista voisi etukätee kysyy et saako ne iha vaihdettuu murikan ulkopuolelta ko vetarit nyppää pois vai onko vaihdettava sisäpuolelta ja purettava tasauspyörästökin edestä? Toivottavasti kumminki valuttas vain tosta kansiluukun tiivisteestä ni saus nopeesti ajoo 😌 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Gen1 pikkulaatikon vauhtipyörä isoon laatikkoon?
Onko käytönnössä mahdollinen toteuttaa jostain luin että pikkulaatikon pelti 1mm ja ison 8mm ja limppu olis 10mm paksempi onko kukaan koittanu seotella osia? Ja onko levy ja asetelma sama molemmissa?
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |