![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nopee galluppi, mitäs poo-o-rukka pistäs tollaseen suitsaan (SJ413,235/75R15) korottavia jousia 1.5"-2" ? Oldman EMU olis varmaan hyvä mutta... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
40 tai 50 mm korotus, aika lailla sama kumman ottaa. Itsellä Calmineista hyviä kokemuksia, joskin jouset pikkusen lässähti ajan kanssa. Raptorit oli huonot, jouset oli kovat ja ne hajosi (katkesi) tosi helposti. Vikana mulla oli Emut ja ne oli parhaat, eli niitä suosittelen.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pysyy ryhdissä ja kestää kohtuullisesti ryskäämistä. Taakse kannattaa ottaa lisäkuormalle pakat, jos tapaa olla yhtään tavaraa kyydissä. 4x4 parts myy
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#5
|
||||
|
||||
![]() jakoloota sj 410
Hei, onko jollain tietoa mistä saa 410 valottoman jakolodan tiivisteiden koot? 1 stefa uupuu ja marmoritiskillä oltiin aika pihalla aiheesta. Ja eikös valoton loota ollut se "sileänpi"? Joskus nähnyt tääläkin niitä varaosa kuvia mutta ei sattunut nyt silmiin!
__________________
sj-410 ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
käynnistin moottori, sj 410. 1983. - ei lyö päälle, ei siis toimi.
En ole viel purkanu. - Onko yleistä esim. solenoidi vika, jumi? Vai kärähtääkö nämä? - Mistä uusi käynnistysmoottori, tai osia ? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei lyö päälle ihan jokakerta ja toisaalta pyörii vapaana "ikuisesti" tuntuu olevan kahden suikkelin kokemuksella ihan ominaisuuksia. Lopultaan kyllä kuun ja maan asento ollu suotuisa ja käynnistyy.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
- aiemmin on toiminu, nyt ei lyö päälle talvisäilytyksen jälkeen.
Yritin hellästi koputellakin... Ajattelin irrottaa solenoidin tarkistukseen, irtoaako se, vai ptääkö ruuvvata koko startti irti? Viimeksi muokannut jukkan : 16.05.2022 18:45 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos laiskottaa, niin käy nyt ainakin piuhaliitokset läpi (putsaa sekä rasvaa) ja varmista että akku oikeasti tikissä.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |