![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
No mielikuvia, ei välitetä niistä. Mutta onhan nuo toyotan ja chevyn koneet aika painavia ja laiskoja, jos oikein ajatellaan. Haittaako se sitten... 2H taitaa olla reipas 100hv ja 12H-T sitten reilu 130hv? 6.2 perusversio kanssa siinä 130-140hv luokassa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
M57 on melko pomminvarma laite. Bemarin paras mylly.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin näin. Alkupään malleissa oli 184hv vakiona ja niistäkin saa helpolla 300-400hv väliin tehot ja voimansiirron palottelevan väännön. Noita alkupään myllyjä saa hakea 100€. Kokonaisen auton saa 500€. Vakiona kestää isältä pojalle ja viritettynäkin pidempään kuin vakio 4.2 tai 6.2 saatikaan jos jompaakumpaa menet virittämään.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ymmärtäsin mosan vaihdon jos modernisois vaik mäyris Volvon. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Metsäajoa jos miettii niin jakolaatikon välitys on konetehoa tärkeämpi, mutta jos tekniikan vaihtoa on tekemässä niin kannattaako silloin nähdä vaivaa laitamalla huonompi ja ostohinnaltaan kalliimpi kone? Sillä tässä muitakin vaihtoehtoja esitettiin. Tuollainen M57 vakiona on halpa ja varma. Tehoa on varmasti tarpeisiin ja jos tuntuu että ei riitä lisää on saatavissa. Viimeksi muokannut Hcet : 03.11.2021 17:19 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun idea olikin olla vaihtamatta konetta, hommata sopival koneel auto, vaihtaa vaikka välityksiä jos intoa on. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Silti kone ideaa annoin alkuperäiseen aatokseen sen sijaan että olisin neuvomassa kuinka kannattaa tehdä. Rakentaminenhan se näissä hommissa on yksi suurista iloista. Se jos sinä olet loppu autoihisi etkä jaksa rakentaa ei meinaa etteikö muilla voisi olla intoa ![]() Ei ole yhtä oikeaa autojen rakentelussa. Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Hcet : 03.11.2021 17:38 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
https://forums.offipalsta.com/showth...148226&page=11 Jos haluaa ajaa päästä, ehkä tarpeeks uudesta kannattaa tehdä. Kokeilin halpaa 3,2 did Pajeroa ja siinäkin oli tehoa ihan hyvin jos saa välitykset lyhyemmäksi. Olikos se 5000 egen luokkaa. Hehhee tuol on miehekäs mosa: https://youtu.be/t1wRK4TEmQE Viimeksi muokannut tekniikkamies : 03.11.2021 15:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sevy astro 4x4 tms?? | könpiä | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.02.2020 19:35 |
Myydään Tojo Rj 70 | jokkerix | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.09.2010 13:44 |
m:sevy isolohko venakopat ym... | volvolet-sugga | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.01.2008 21:35 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 |