Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 17.09.2021, 08:11
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Muistaakseni jossain vaiheessa Noin 60 hv hiacen perää ei saanut laittaa (saanut katsastettua) noihin jenkkeihin v-8 moottorin perään....

Noita n. 60-80 hv diesel- hiacen yli 500 tkm ajettuja periä katsastettiin amerikasta tuotuina "isoina-" perinä, pulttijako meni suoraan johonkin merkkiin, muistaakseni chevyyn piti tehdä uusi jako?
Voi olla, hiluxin/Hiacen dieselissä on 72hv ja bensakoneissa vähän enemmän.
Hiace/Hilux pulttijako on 5x114,3mm eli 5x4.5", sama jako siis kuin suuressa osassa Amerikan Chryslerin tuotteita sekä Amerikan Fordin tuotteita, kuin myös AMC/Jeep osastolta tätä löytyy.

Vaihtoa aikanaan varmaankin tehty hyvin paljon sen takia, että se toyotan 8" perä on aika vahva ja niitä oli todella paljon. Nythän niitä ei juurikaan ole, kun romut on melkeinpä kaikki laivattu afrikkaan.

Itsellä olisi tarve 2wd hiluxin banjolle, ilman murikkaa tai murikan kanssa mutta vetoakselit olisi oltava.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron vetotavan valot Teemus Tekniikka & Jutustelu 1 23.03.2018 08:05
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus Haggiz Tekniikka & Jutustelu 37 25.03.2017 21:11
soa muutos petrool Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2009 11:34
N2 muutos N2G Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2006 19:41
Muutos M1G luokkaan... LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 13.01.2003 12:25


Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).