![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
no tuohan helpottais sitten touhuja, akseleillakaan ei varmaan ole niin väliä kunhan akselimssat ei ylity?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko sillä merkitystä, kun takaveto on edestä erillisjousitettu, saako siihen laittaa jäykän akselin?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Periaatteessa moinen liikenteessä kaikille kulkijoille vaarallinen muutoshan kielletään, mutta... ![]() Jos laitan jakiksen ja Wagoneerin akselin eteen Capriceen, niin vaatiiko poikkeuslupia, vai meneekö vetotavan muutoksena? ![]() Tällainen avaisi ihan uusia mahdollisuuksia mieleisten autojen tekemiseen.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin aikaisemmin erillisjousituksen vaihto jäykkään akseliin oli kiellettyä, koska se on olevinaan heikennys alustan toimintaan ja turvallisuuteen
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Suomessa on kilvissä, jos ei ole sittemmin kilvistä pudonnut, BMW 2002 jossa on kavennettu Moparin 8 3/4 perä.
Kyseinen värkki oli rakennettu turbo koneella kiihdytyskilpailuja varten, mutta oli tosiaan hyväksytty liikenteeseen jäykällä perällä. Bemareissahan on ollut viimeisen 50 vuotta erillisjousitettu taka-akseli.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niitä on silloin muitakin laitettu jäykälle, mut saattaa olla ihan hiacen perä otteessa vaikka ois mikä paikassa.
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainoastaan poikkeusluvalla saanut, jollei samaan mallisarjaan ole kuulunut jäykkäakselista versiota. Tai sitten muutos on tehty ennen '93, jolloin pykälät tiukentui melkolailla. Samaan sarjaan kuuluu autot missä vakiokoko jotain 225/70 R16 luokkaa ja otteella 38" renkaat. Niitä ei ole saanut edes poikkeusluvalla, vaan ovat ajalta ennen vuotta '93.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron vetotavan valot | Teemus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2018 08:05 |
Hj muutos/poikkeuslupakatsastus | Haggiz | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 25.03.2017 21:11 |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |